Elfogtak két nőt, aki mintegy harminc magyar nő finnországi prostitúciós munkájának megszervezésében, előkészítésében és koordinálásában vett részt.
A magyar örömlányok leghűségesebb kuncsaftjai a nyugdíjasok, akik alkalmanként 3-5 ezer forintot költenek "szenvedélyükre" - írja a Blikk.
A lap szerint sokan vannak, akik nyugdíjfizetés után bevásárlás vagy egy barát felkeresése ürügyén eltöltenek egy kellemes pásztorórát bejáratott kéjhölgyükkel - állítják a szakmabeliek. Több ezer idős úr él effajta kettős életet országszerte, 3-5 ezer forintot költve a szenvedélyre.
"Mi is halljuk a szexmunkásoktól, hogy az állandó vendégkörükben sok a nyugdíjas, és bizony a nyugdíjak folyósításakor gyakrabban keresik őket" - erősítette meg Földi Ágnes, a Prostituáltak Érdekvédelmi Egyesületének elnöke.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








