A kilencvenes évektől, a kommunista rendszerek bukása után május elseje a munkavállalók szolidaritási napja lett.
A vonzó kinézet segít megszerezni a vágyott állást; ha attraktívnak érezzük magunkat, nagyobb hatással vagyunk a munkatársainkra és eredményesebben alakítjuk kapcsolatainkat. Egy friss felméréséből az is kiderült, hogy az emberek 65 százaléka szerint a vonzó kinézet és a sikeresség között szoros összefüggés húzódik.
Számos érdekes eredményt hozott a 6300 fő bevonásával készült globális, 100 országot érintő szépség-kutatás: a válaszadók 81 százaléka egyetértett abban, hogy a vonzó emberek könnyebben tudnak kapcsolatokat kialakítani, 14 százalékuk szerint a vonzó kinézetnek nincs semmilyen hatása, 5 százalék pedig úgy gondolta, hogy a szépség igazából hátrányt jelenthet.
Az első benyomás rendkívül fontos, kiváltképp az állásinterjúkon - erre is rámutatott a FOREO kutatása. A válaszadók 39 százaléka állította, hogy kinézetük közrejátszott abban, hogy megkapják-e a vágyott állást. Akik ezzel egyetértettek, azok 28 százaléka szerint vonzó megjelenésük miatt kapták meg a munkát. 4 százalékuk az ellenkezőjét állította: szerintük azért nem nyerték el az állást, mert túl jól néztek ki. 7 százalék pedig azt tapasztalta, hogy a kevésbé vonzó kinézetük miatt nem nyerték el végül a munkát.
Globális szinten is érezhető a nyomás, amely az állásinterjún való megjelenéssel függ össze. Ezt bizonyítja az is, hogy a megkérdezettek 68 százaléka sohasem vett részt állásinterjún smink nélkül. Azt viszont érdekes látni, hogy miután megkapták az állást, csupán 35 százalékuk visel make-up-ot a munkahelyén annak ellenére, hogy 71 százalék magabiztosabbnak érzi magát sminket viselve az irodában.
A kutatás a reakciókat is vizsgálta: megdöbbentő módon a válaszolók 53 százalék szerint a kollégák pozitívabban viszonyulnak feléjük a munkahelyen, amikor sminket viselnek. 34 százalékuk pedig arról számolt be, hogy érzett már hátrányos megkülönböztetést akkor, amikor a bőre állapota nem volt tökéletes. De a szépség hatása itt nem ér véget: a meggyőzés az egyik leginkább vágyott soft-skill 2019-ben a LinkedIn felmérése szerint, amely a szakmai sikerek egyik kulcsa lehet - mutat rá a kutatás publikálója, aminek résztvevői szintén osztják ezt a véleményt; 65 százalékuk hiszi, hogy vonzó külsővel eredményesebben tudnak érvényt szerezni a munkájukban.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- A naptár megnyitja a strandszezont, de a tanév és a rezsikrízis belerondít
- Eltiltva a vb-n - Épp székely barátai ellen nem játszhat meggondolatlansága miatt Sofron István
- Kiderült, elég-e a háború befejezéséhez a legújabb amerikai segély
- "Gól-Gazdag" Dániel rekorder lett
- Vigyázat, támadnak az epercsalók – így lehet őket lebuktatni
- Száztíz éves hajómatuzsálem fut ki most a Balatonra