A legújabb kutatások szerint a táplálékkiegészítők hatékonyságát növelheti, ha figyelembe vesszük a bevételük ideális időpontját.
Valószínűleg a legtöbbek számára már unalomig ismételt gondolat, hogy a nyári kánikula és a napsütés beköszöntével még nagyobb hangsúlyt kellene fektetni az UV védelemre, mint az év többi részében. A fényvédő használata és a napozás 10-15 óra közötti kerülése azonban nem elég, fokozott figyelmet érdemelnek a bőrvizsgálatok is. Úgy tűnik, az évek múlásával erre egyre többen jönnek rá, ugyanis 2022 első felében már 42 százalékkal többet költöttek a magyarok bőrgyógyászati vizsgálatokra, mint egy évvel korábban.
A statisztikákból arra következtethetünk, hogy a magyarok számára egyre fontosabb az egészségi állapotuk rendszeres ellenőrzése. Az idei év első félévében a pénztári tagok közel 42 százalékkal többet fordítottak bőrvizsgálatra, mint 2021 azonos időszakában. A bőrgyógyászati szűrésekre költött összeg 2022. január és júliusa között meghaladta a 6 millió forintot, ami majdnem 2 millió forinttal több ráfordítást jelent tavalyhoz képest. A rendszeres bőrvizsgálatok mellett az ápolási termékek – amelyek magukba foglalják a baba naptejeket – is egyre kelendőbbek, ugyancsak 20 százalékkal emelkedett az ilyen jellegű árucikkekre fordított összeg egy év alatt, írja közleményében az OTP Eg5észségpénztár.
”Pozitív folyamat, hogy egyre többen fordítanak egészségügyi megtakarításaikból olyan prevenciós célokra, mint a rendszeres bőrvizsgálatok, vagy éppen a napvédő termékek” – nyilatkozta Kovács Tamás Attila ügyvezető igazgató. „Ugyanakkor látjuk, hogy ezen a téren is bőven van még lehetőség a fejlődésre, a tudatosság növelésére. Ezért arra bártorítjuk valamennyi pénztártagunkat, hogy akár az okostelefon alkalmazásunkon, akár online felületeinken keresztül tájékozódjanak a lehetőségeikről” – tette hozzá.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- Ha ilyen tévéje van, ne legyen annyira nyugodt!
- Ilyen drága jogosítvány még nem volt Magyarországon
- Feljutott az olasz élvonalba a Parmával Balogh Botond
- BL-elődöntő élőben: Borussia Dortmund–PSG 1-0
- Reptérfelújítás indul a Balatonnál - a nap hírei
- Nagy Márton: a társadalom elöregedése felpörgeti az egészségturizmust