Az internetes óriásvállalat folyamatosan méri a több millió felhasználó által leggyakrabban keresett szavakat. A legfrissebb összesítés szerint az eredmények hűen tükrözik a lakosság hitelválság elleni védekező reakcióit.
Az emberek - ahogy a válság hatásait a saját bőrükön tapasztalták - egyre gyakrabban gépelik be a biztonságos befektetésekre utaló címszavakat a Google keresőprogram használata során. Az alacsonyabb hozamú, de kevésbé kockázatos befektetési lehetőségek iránt tízszer akkora az érdeklődés, mint egy évvel ezelőtt.
Két és félszer annyian keresnek otthoni széfet a lakásukba, amelyben biztonságban tudhatják az értéktárgyaikat, de sokan aggódnak a munkahelyük elvesztése miatt is. Erre utal, hogy a végkielégítésre és a speciális biztosításokra vonatkozó keresések megötszöröződtek. Nőtt az élelmiszer házhozszállítás iránti kereslet, ugyanakkor visszaesett a drágább fogyasztási cikkek utáni érdeklődés.
Harmadával csökkent a spanyol ingatlanok iránti keresések száma, de közel 20 %-kal kevesebben keresnek rá a városlátogatásokra és az egyéb turisztikai lehetőségekre. Hatodával csökkent a drágább lakásfelszerelések és berendezési tárgyak keresése is.
A vállalat termékmenedzsere szerint ez egy érdekes pillanatfelvétel arról, hogy az emberek mi iránt érdeklődnek a leginkább és mi aggasztja őket a legjobban. A változásokat a program segítségével folyamatosan nyomon lehet követni, a keresett címszavakból pedig megállapítható, hogy a felhasználók hogyan reagálnak a jelenlegi gazdasági helyzetre.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt
- Gazdasági elemzők az Arénában: a „másnaposság” után hamarosan dinamikus pályára állhat a magyar gazdaság
- Jön a vége: nem lehet megúszni a külföldi autós szabálytalanságokat
- Vigyázat, már támadnak a pénzkicserélős csalók is – erre kell figyelni