A Rhodium Group elemzése szerint az Európai Unió számára elengedhetetlen lehet akár 55%-os vámok bevezetése a kínai elektromos járművekre.
Az elektromos autók lehetnek a nyertesei az üzemanyagok drágulásának. A megemelkedett üzemanyagárak miatt a vásárlók többsége azt tervezi, hogy hibrid vagy teljesen elektromos modellt választ következő autónak. Tízből kilencen akár felárat is fizetnének a villanymeghajtásért.
A következő két évben járművásárlást tervezők több mint fele (55%) teljesen elektromos vagy hibrid hajtású modellre váltana. A döntés fő oka a megnövekedett üzemanyagárak, ami megelőzte a környezetvédelmi szempontokat is. Az utcai terepjáró (SUV) a legnépszerűbb típus a leendő vevők körében (43%) míg a megkérdezettek harmada (33%) szedánt választana. Szinte az összes válaszadó (88%) hajlandó lenne akár felárat is fizetni, hogy villanyautót vezethessen. A megkérdezettek többség 11-20 százalékkal többet adna ki egy ilyen kocsiért – derül ki az EY több mint 15 000 fogyasztó bevonásával készült nemzetközi felméréséből
“Ezzel szemben az elektromos és a benzines újautók ára közötti különbség átlagosan akár 30-40 százalék is lehet. És bár a jelenlegi üzemanyagárak fellendítik az e-autók iránti keresletet, ez a drágulás sem tart majd örökké. Hiába egyre népszerűbbek tehát a villanyautók, a kereskedők nem dőlhetnek hátra” - hangsúlyozta László Roland, az EY üzleti tanácsadással foglalkozó területének vezetője.
A fogyasztók egyre nagyobb bizalmat szavaznak az elektromos autóknak, de sokan továbbra is fenntartásokkal kezelik a technológiát. Minden harmadik válaszadót (31%) a kiépített töltőhálózat hiánya tántorítana el leginkább a vásárlástól.
László Roland hozzátette, hogy a vásárlási szokások változásának folyamatos nyomon követése, egy megfelelő ügyfélkapcsolat-kezelésre alkalmas rendszer és az értékesítési hálózat teljesítményének elemzése együtt segíthet az autókereskedőknek abban, hogy a potenciális vevőket azokon a csatornákon és azokkal az üzenetekkel tudják megszólítani, ami valóban vásárlásra fogja ösztönözni őket.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- BL-elődöntő élőben: Borussia Dortmund–PSG 1-0
- Reptérfelújítás indul a Balatonnál - a nap hírei
- Nagy Márton: a társadalom elöregedése felpörgeti az egészségturizmust
- Egy rövid közleménnyel zárta le a bohócozásügyet a Magyar Jégkorong Szövetség
- Aláírták Schäfer András jövőjét a Bundesligában
- Illés Fannit komoly betegség hátráltatja, de boldog édesanyaként küzd az újabb olimpiai álomért