Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Csalók hamis e-mailben fizetési felszólítást küldtek a Magyar Telekom nevében, és a számlatartozás ürügyén, egy a Magyar Telekom honlapját utánzó weboldalra irányították az e-mail listán szereplőket, ahol a bejelentkezési adatok, illetve banki adatok megadását kérték a címzettektől. A Telekom azonnal megtette a szükséges biztonsági intézkedéseket.
A Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága közölte: időről időre előfordulnak jellemzően nagy ügyfélbázissal rendelkező - nem csak távközlési - szolgáltatók nevében elkövetett visszaélések, adathalász kísérletek, ezeknek az ügyfelek mellett maguk a vállalatok is kárvallottjai. A levél egy újabb változatában egy banki befizetési oldalt utánzó oldalra is tovább irányítanak, ahol személyes adatok, banki adatok megadását kérik a csalók. Nemcsak Telekom ügyfelek, hanem más szolgáltatók ügyfelei is kaptak ilyen e-mailt.
Éppen ezért a Telekom kéri ügyfeleit, fokozott figyelemmel kezeljék a hasonló e-maileket. A levél érkezésekor alaposan vizsgálják meg a belinkelt weboldalt. Hivatalos levél esetén a weboldal link mindig tartalmazza a telekom.hu tartományt, ha a kapott levélnél ez nem teljesül, érdemes nem megnyitni a linket. De emellett persze a furcsa, idegen, szokatlan tartalom, illetve a nyelvtani hibák és magyartalan fogalmazás is mindenképpen óvatosságra intenek.
A szolgáltatók elsősorban ügyfeleik tájékoztatásával tudnak azért tenni, hogy a hasonló esetek száma visszaszoruljon. A Telekom honlapján több helyen nyújt ilyen jellegű tájékoztatást.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








