A Tesco stratégiai partnerségre lépett a francia Mistral AI startuppal, hogy mesterséges intelligencia alapú megoldásokkal optimalizálja üzleti folyamatait.
Várhatóan 1040 forint lesz majd egy nagyfröccs a 2019-es Sziget fesztiválon, ez bő 7 százalékos emelkedés tavalyhoz képest. Termékek terén viszont nem lesz változás, az idei évben is a Dubicz Borászat fehérjét, rozéját és vörösét töltötte a Borháló a hivatalos Sziget-palackokba - azaz főként a csapra köthető 10 literes bag-in-box kiszerelésbe. A várható emelkedéssel kalkulálva a Pénzcentrum kiszámolta azt is, hogyan alakulhat idén a sör, és a röviditalok ára az idei Sziget fesztiválon.
Az idei évben is a Borháló lesz a nagy nyári fesztiválok - a Volt, a Balaton Sound, a Sziget, a B.my.Lake és a Strand Fesztivál - kizárólagos borbeszállítója - tudtuk meg a társaság tegnapi sajtótájékoztatóján. A termékeket illetően sincs nagy meglepetés: idén is a Mátrai borvidéket képviselő Dubicz Borászat kerül majd a csapokra.
A sauvignon blanc alapú Sziget White-nak, valamint a kékfrankos és pinot noir házasításából készült Sziget Rosénak tisztán és fröccsként is mindig frissnek, élvezetesnek kell lennie. Ennek érdekében a két alapbort hűtve, oxigéntől elzárva, acéltartályokban tárolják a pincészetben, és a fogyást figyelve rugalmasan, frissen letöltve, 10 literes bag-in-box kiszerelésben szállítják a helyszínekre a rendezvények ideje alatt.
A gyors kiszolgálást csapológépek biztosítják. A Sziget White és a Sziget Rosé palackban is vásárolható lesz, hozzájuk harmadikként csatlakozik a kékfrankosból és cabernet franc-ból házasított Sziget Red. A különleges élményre vágyók, illetve a magyar borkészítéssel először találkozó külföldi vendégek a Dubicz reprezentatív prémium szortimentjéből is válogathatnak a fesztiválokon.
És akkor az árakról. Ugyan a hivatalos árakat a Sziget egyelőre nem tette közzé, a Pénzcentrum annyit azért megtudott a Borhálótól, hogy egy nagyfröccs várhatóan 1040 forint lesz majd a 2019-es Sziget fesztiválon (a fesztiválok árképzése eltérő, így a Volt, a Balaton Sound, B.my.Lake és a Strand Fesztivál árairól egyelőre nincs információnk). Tavaly a sima Sziget borokat 450 forintért mérték, míg egy deci Fonyódi szénsavas ásványvízért 70 forintot kértek, így a nagyfröccs legutóbb 970 forintból jött ki.
Amennyiben ugyanezzel az emeléssel kalkulálunk a sör, a rövid italok esetében is, akkor a következőkre számíthatunk: a csapolt sör tavaly 700 forint volt, idén 750 forint lehet, a doboz ára pedig 855 forintra kúszhat fel a tavalyi 800 forintról. A 2018-as Szigeten a 4 cl-es rövid italok egységesen 1250 forintot kóstáltak, így a 7 százalékos emelkedéssel ezúttal 1340 forint lehet az egységár. A kalkulált árakat kerekítettük.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A borháló sajtóeseményén betekintést kaptunk a fogyasztási trendekbe is. Mint elmondták, a hidegen csapolt rozéból 2018-ban 14 százalékkal kellett többet a helyszínekre szállítani, mint két évvel korábban; az így kimért közel 15 ezer liter rozé a nagy kiszerelésben beszállított fehér alapbor értékesítését 11 százalékkal haladta meg. A kimért, csapolt fehérek eközben közel 30 százalékkal erősödtek, a prémium fehérborok értékesítése pedig csaknem megtriplázódott három év alatt.
- árulta el Kathona Krisztián, a Borháló borbeszerzésért is felelős alapító tulajdonosa.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








