200 milliárd felett volt a Posta árbevétele tavaly úgy, hogy több mint kétezerrel kevesebben dolgoznak az állami cégnél.
Több belföldi és nemzetközi csomagtermék díjszabását módosította a Magyar Posta július elsejétől, a csomagautomatáknál pedig differenciálta a díjat a kihasználtságuk optimalizálása érdekében.
A lakossági csomagterméknél a postacsomag ára maradt a legalacsonyabb, 2 kilogrammos súlyig 1550 forintról 1630 forintra változott július elsejétől.
Az üzleti csomag esetében a szintén 2 kilogrammos súlyhatárig, 70 forintos emeléssel 1860 forint lett a kézbesítés díja.
A csomagautomatákra küldött csomagok árát a korábbiaktól eltérően súlykategóriánként differenciálta a Magyar Posta annak érdekében, hogy optimalizálja az automaták kihasználtságát. A szolgáltatás díja 2 kilogrammig továbbra is 890 forint maradt, 10 kilogrammig 1030 forint, 20 kilogrammig 1340 forint lett.
Változott a törékeny és terjedelmes extraszolgáltatások árazása is. A két szolgáltatás elválik egymástól, a törékeny felár 100 százalékról, 75 százalékra csökkent, és többletszolgáltatásként bevezették az időgaranciát. A belföldi árakkal párhuzamosan változtak az egyes nemzetközi csomagszolgáltatási díjak is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Korrupt boncmestereket kapcsoltak le a rendőrök
- Kaiser Ferenc: a mérsékelt izraeliek nem Iránt féltik, hanem az amerikai fegyvercsomagot
- Az iráni elnök egyelőre nem köti Izraelhez a hajnali akciót
- Lázár János döntött: szétrobbantották a MÁV központját
- Kiderült, mikor indul az új otthonfelújítási program
- Mégsem a luxusüzlet kirablóit fogták el, újabb fordulat az ügyben