A karácsonyi időszakban a magyar családok bőséges hazai halkínálathoz juthatnak, az árak a tavalyi szinten maradnak.
Már aznap kézhez kaphatjuk a dm Online Shopban vagy a dm App-ban leadott rendeléseinket a Wolt Drive szolgáltatásnak köszönhetően.
Augusztustól a dm budapesti vásárlói új szállítási módot választhatnak az online leadott rendeléseikhez. A Wolt Drive jóvoltából még aznap kézhez kaphatják a 17 óráig megrendelt termékeiket, melyeket közvetlenül a programban résztvevő öt budapesti üzletből szállítanak ki.
Az új szolgáltatás célja, hogy gyorsabb és környezetbarátabb lehetőséget kínáljon az online vásárláshoz azoknak, akik nem tudnak vagy nem akarnak lemondani a házhozszállításról. A Wolt Drive dm-termékeket kiszállító flottája ugyanis teljes mértékben elektromos járművekből áll, így fenntarthatóbb szállítási módot kínál a hagyományos gépjárművekhez képest – nem is beszélve arról, hogy a termékeket nem egy távoli logisztikai raktárból gyűjtik össze, hanem a megrendelőhöz közeli üzletekből.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








