A várhatóan 2024 júniusában elinduló program esetében nem feltétel a gyermek, ugyanakkor akad más olyan feltétel, amely a lakosság jó részét kizárhatja az igénylők köréből.
A kiskereskedelmi ágazatban zajló átalakulás során a nagy utcai márkák, mint az IKEA többé nem csupán termékeket kínálnak, hanem élményeket is nyújtanak, helyet biztosítva közösségi eseményeknek és kulturális kezdeményezéseknek - ezzel új szintre emelve a vásárlói kapcsolatokat és a helyi közösségek támogatását.
A kiskereskedelmi szektorban jelentős átalakulás figyelhető meg, amely során a nagy utcai márkák többé nem csupán termékeket kínáló boltokként funkcionálnak. Az online vásárlás előretörésével és az autózás csökkenő dominanciájával a kiskereskedők új módszereket keresnek arra, hogy bekapcsolódjanak az emberek mindennapjaiba. Ennek érdekében helyiségeiket multifunkcionális térként alakítják át, amelyek színházakká vagy közösségi találkozóhelyekké válhatnak - írja a Rics.org.
Ez a változás új perspektívát követel a vagyonkezelőktől is, akiknek már nem csak a profitra kell összpontosítaniuk, hanem figyelembe kell venniük a helyi közösségeket is, amelyeket az üzleteik szolgálnak. Az IKEA például, mely 80 év óta van jelen a piacon, kihasználja ingatlanait arra, hogy azokat közösségi és szórakoztató helyszínekké alakítsa át.
Az bútorlánc stratégiai változtatásaiban kiemelt szerepet kapnak az új belvárosi áruházak nyitása és a bevásárlóközpontok felújítása. Példák erre az Oxford Streeten megvett Topshop épület és San Franciscóban egy hatemeletes bevásárlóközpont átalakítása. Ezen túlmenően a vállalat Livat koncepcióját Hammersmithben mutatták be, ez egy olyan helyszín, amely ötvözi a kiskereskedelmet közösségformáló tevékenységekkel.
A portál szerint az IKEA nem fél attól sem, hogy bezárjon helyszíneket, ha azok nem teljesítenek elvárások szerint. Például ilyen volt a Birmingham belvárosi gyűjtőpontja vagy a Tottenham Court Road-i tervezőstúdió. Ugyanakkor új kezdeményezéseket is indítanak, mint például Pozsonyban egy coworking tér készül majd. A cég továbbra is törekszik arra, hogy integrált része legyen a közösségnek és innovatív módon közelítse meg a kiskereskedelmet. Ez magában foglalja események és aktivitások szervezését üzleteiben annak érdekében, hogy erős kapcsolatot építsen ki vásárlóival és támogassa a helyi közösségeket.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Nincs is annál jobb, mint erdei fülesbaglyokat figyelni
- Megjelent a teljes rendőrségi jegyzőkönyv Magyar Péter és Varga Judit veszekedéséről
- Sok a panasz az Aldi dupla kasszás megoldására
- Bődületes számú nevező a London Marathonon
- Megérte a vállalkozásoknak visszatérni a tisztességes verseny útjára
- Ennyi bejelentés érkezett tavaly káros internetes tartalomról