A Warner Bros Discovery elutasította a Paramount Skydance 108,4 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát.
Egy olyan használtruha üzlet portékáit vették szemügyre a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) munkatársai Hajdú-Bihar vármegyében, ahol több rendbeli szabálysértést és büntetőeljárást is indítottak.
A debreceni turkálóban használt ruhák közé keverve, új, népszerű márkajelzésű (Nike, Adidas, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, stb) cipőket, pulóvereket, fehérneműket, zoknikat és papucsokat találtak a pénzügyőrök. Az üzlet tulajdonosa arról számolt be, hogy a portékákat egy ismert közösségi oldalon vásárolta nagyobb mennyiségben, kedvező áron. Hozzátette: tisztában volt azzal, hogy a termékek nem eredetiek - közölte a NAV.
A kínálatot a márkák jogosulti képviselői is megvizsgálták, amelyekről megállapították, hogy hamisak és a védjegy tulajdonosának engedélye nélkül próbálták meg értékesíteni. A járőrök a közel hatszáz ruhadarabot és lábbelit lefoglalták.
A kereskedelmi forgalomba hozott holmikkal, mintegy kétmillió forint vagyoni hátrányt okoztak a jogtulajdonosoknak, ezért iparjogvédelmi jogok megsértése bűncselekmény miatt eljárást indítottak.
A hamisított termékek kiszűrése a piacról azért is fontos, mert azok nemcsak a gazdaság szereplőinek okoznak jelentős károkat, hanem a vásárlókra nézve egészségügyi vagy minőségi kockázatot is jelenthetnek.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Címlapkép: NAV
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








