Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Azt egyelőre még nem lehet tudni, hogy karácsonykor a magyarországi korlátozások mennyire lesznek szigorúak, egyelőre annyi biztos, hogy a kijárási korlátozás marad, de a vásárlási sávokat most épp nem alkalmazzák. De miét hajszoljuk a drága ajándékokat? Szakember válaszol.
A GKI és az Árukereső közös felmérésében arra jutott, hogy míg a válaszadók tavaly átlagosan nyolc embernek adtak ajándékot karácsonykor, idén a közeli családtagokra és barátokra, nagyjából öt-hat emberre korlátozódik ez a lista.
- mondja a hvg.hu-nak Szászi Barnabás, pszichológus-közgazdász, döntéskutató, hozzátéve, hogy a karácsony sokak számára ma már szinte kizárólag az ajándékozás köré épül.
Az ajándék lényege - a pszichológus szerint - az, hogy a kapcsolatokat erősítse: "az élmények ilyen szempontból jó ajándékok, mert azokra később is emlékezhetünk." A veszteségelkerülés mégis arra sarkall bennünket, hogy a régi, jól bevált ajándékokat vegyük évről évre.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








