Megnyílt Debrecenben az IKEA új tervezőstúdiója, ahol a bútorlánc munkatársai lakberendezési tanácsadással támogatják az érdeklődőket, segítenek a rendelési folyamatokban is.
Nyiss webshopot! - így hangzik ma az egyik leggyakoribb üzleti tanács. Arról azonban kevesen beszélnek, hogy nemzetközi szinten az induló webshopok mindössze 10-20 százaléka éli túl1 az első évet. Összehasonlítva a magyarországi vállalkozások átlagos 84 százalék túlélési rátájával, ez dermesztő adat.
"A koronavírus második hulláma az elsőhöz hasonló webshopnyitási hullámot eredményezett. Vállalkozások ezrei menekülnek az ígéret online földjére a válság elől, egymás után nyílnak az új webáruházak. Sajnos többségüknek csalódniuk kell. Soha nem volt még ilyen nehéz webshopot sikeresen üzemeltetni, mint ma" - állítja Zilahi Krisztián, az Ecommerce Revolution online marketing szakértője.
A kisebb webshopok egyre nehezebben szereznek vevőt, a vásárlókért folytatott verseny minden eddiginél élesebb. Ezért a webshopok egyre rámenősebb, keményebb és idegesítőbb módszerekhez nyúlnak, hogy vevőket szerezzenek.
Tipikus hibák például a frusztrálóan széles választék, az ál-sürgősség érzet keltés, vagy éppen az irreleváns ajánlat. Sajnos ezek a módszerek nagyon sok esetben pont ellentétes hatást váltanak ki, elriasztják a vevőket, hosszú távon a webshop vesztét okozhatják - mondta Zilahi Krisztián.
A szakember szerint a sikerhez paradigmaváltásra van szükség. Görcsös vevőszerzés helyett az értékteremtésre, a vevők segítésére kell koncentrálnunk. Ezt a vevőközpontú szemléletet hívják Digitális Ügyfélélmény Optimalizációnak (DÜO), ami bemutatásra kerül az ingyenes szemináriumon. A mai modern weboldal-látogató már nem tűri el, hogy irányítsák. A világ vezető webáruházai, keresője és közösségi oldala ahhoz szoktatták hozzá a felhasználót, hogy minden az igényei szerint van alakítva, mindenre "emlékszik" az oldal, minden az elvárásai szerint történik.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A világ összes sikeres webáruházánál a vevő úgy érzi, hogy nála van a kontroll. Ezek a webáruházak nem akarják a vevőt akarata ellenére irányítani, idő előtt vásárlásra kényszeríteni. Segíteni akarnak a látogató aktuális problémájában. Ügyfélélménybe illeszkedő megoldásokkal igyekeznek támogatni, hogy egyre közelebb kerüljön a vásárláshoz. Ezzel is egy kellemes, emlékezetes ügyfélélményt nyújtanak, nem pedig egy erőszakos kupec benyomását keltik
- magyarázza Zilahi Krisztián.

Durvul az árháború a magyar boltokban: brutál húsvéti akciókat villantott az Aldi, Lidl, Spar, Tesco
A Pénzcentrum most megnézte, mik a legjobb akciók a hazai boltokban, hiszen a brutális drágulás mellett egyáltalán nem mindegy, hol vásárolunk be az ünnepre.

Kiderült a húsvéti hústitok: 2 hét múlva eldől az árstop sorsa, már olcsó sonkák lepik el a boltokat
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."

Ennek sokan nem fognak örülni húsvét előtt: ezért nem lesz olcsóbb se a csokinyuszi, se a csokitojás
Március 29-én tartott sajtótájékoztatót a Magyar Édességgyártók Szövetség, beszámoltak a húsvéti várakozásokról, de a legnagyobb ágazati nehézségekről is.

Brutális árcsökkenést jelentett be a Lidl: ezek a termékek akár 29 százalékkal is olcsóbbak lehetnek
Árcsökkentési programot indított a Lidl január elsejétől, melynek köszönhetően az első negyedévben már közel 400 termék ára mérséklődött.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Évek óta nem volt erre példa a lakáspiacon: komoly előnyhöz jutottak a lakásvásárlók
Hosszú évek tartó trend fordult meg a hazai lakáspiacon: a hirdetési idők meghosszabbodtak, és a keresleti piacról a kínálati piac felé mozdult el az ágazat.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
- Játszhatnak az oroszok Wimbledonban
- Már nyoma sincs a durva csonkításnak a Blahán
- Nagy Márton: előbb a magyarok, utána a vendégmunkások
- Ételt kínál Oroszország Észak-Koreának – fegyverért
- Szijjártó Péter: újabb külföldi küldetése lesz a magyar Gripeneknek
- Különleges jogkörrel ruházták fel Müller Cecíliát
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


