Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
A négynapos ünnep ahogy minden évben, most is befolyásolja a boltok nyitva tartását, ráadásul sok üzletben a járványhelyzet miatt módosított nyitvatartási renddel várják vásárlókat. Mutatjuk, hol mikor lehet vásárolni húsvét alatt.
A magyarországi boltláncok a koronavírus-járvány miatt megváltozott üzemmódban működnek, a kijárási korlátozások miatt pedig még mindig érvényben van, hogy reggel 9 óra és déli 12 között kizárólag a 65 évesnél idősebbek vásárolhatnak.
A négynapos ünnep során egyedül szombaton lesznek nyitva a nagyobb bolthálózatok egységei, de a korhatárra vonatkozó jogszabályt aznap is figyelembe kell venni.
Az Auchanok szombaton reggel 6 illetve 7 órakor nyitnak, este 9 vagy 10 órakor zárnak. Az online kiszállítás egyedül az említett napon működik a hét végén. Az Aldi már korábban bevezette az egységes nyitvatartási rendet, így valamennyi boltban reggel 7 és este 6 között lehet vásárolni, ahogyan ez a szombati napon is érvényben lesz.
A magyar Lidl jelentős nyitvatartás-rövidítést nem léptetett érvénybe, legfeljebb az esti 9-10 órás zárást hozta előrébb egy órával több áruházában. Ennek megfelelően alakul a nagyszombat is. A Metro-áruház egységei a szokásos reggel fél 6-kor, 6 órakor nyitnak, és este 10 órakor zárnak.
Bár a Spar a járványhelyzet miatt sok boltjában is lerövidítette a nyitvatartási időt, de a most következő hosszú hétvége miatt 11-én szombaton hosszabb nyitva tartással üzemelnek. A Penny Market sem rövidített a járvány miatt az elmúlt időben, így most szombaton, bolttól függően reggel 6 vagy 7 órakor nyitnak és este 8 vagy 9 órakor zárnak.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Tesco üzletei a csütörtöki és szombati napon is reggel 6 illetve 7 órakor nyitnak, majd este 7 és 10 óra között zárnak. Az országszerte több ezer kisebb-nagyobb üzlettel együttműködő magyar boltláncok - a CBA, a Coop és a Reál - egységeiben nincs teljesen egységes nyitvatartási rend.
Éjjel-nappalik, benzinkutas boltok
Az ünnepi hétvége valamennyi napján nyitva lesznek a benzinkutas Sparok az OMV- és Lukoil-kutakon, hasonlóképp a Mol-töltőállomásokon található Fresch Cornerek. A felsoroltak mellet várhatóan a non-stop üzletek egy része sem pihen a négynapos hétvégén, így a Manna- és a Roni-hálózat egységei is felkereshetők.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








