Szakértők minden évben felhívják a figyelmet: ne adjunk háziállatot - húsvétkor leginkább nyulat - ajándékba, amelyet később jó eséllyel utcára teszünk.
1 milliárd 176 millió forintos bírságot kell fizetnie a Vodafone magyarország Zrt.-nek, miután a a GVH megállapította, hogy a szolgáltató megalapozatlanul állította piacelsőségét "Európa legnagyobb 4G partnerhálózata" és "Európa legnagyobb 4G hálózata" szlogenjeivel. A Vodafone is megszólalt az ügyben, szűkszavúan annyit közöltek: nem értenek egyet a GVH döntésével, és bíróságon támadják meg a határozatot.
"A Vodafone Magyarország Zrt. 2015 szeptembere és 2016 augusztusa között a "Csatlakozz Európa legnagyobb 4G partnerhálózatához!" és a "Csatlakozz Európa legnagyobb 4G hálózatához!" szlogenekkel népszerűsítette szolgáltatását" - emlékeztet mai közleményében a GVH. Mint azt a versenyhivatal kiemelte, ennek ellenére a versenyhivatali eljárás során a szolgáltató nem tudta igazolni, hogy hálózatán keresztül valóban Európa területének a versenytársainál nagyobb része volt elérhető. A hatóság döntése alapján így
Mint azt a hatóság közleményében kiemelte, a GVH a fent jelett okok miatt 1 milliárd 176 millió forint bírságot szabott ki a Vodafone-ra - kiemelt figyelemmel arra, hogy a vállalkozás az elmúlt tíz évben összesen 12 alkalommal folytatott tisztességtelen, jogsértő kereskedelmi gyakorlatot a fogyasztókkal szemben, és ezek között több piacelsőségi állítás is volt. A hatóság ugyanakkor bírságcsökkentő tényezőként értékelte a cég önkéntes vállalását versenyjogi megfelelési programjának fejlesztésére.
A Vodafone bírósághoz fordul
Nem sokkal a GVH közleménye után állásfoglalást tett közzé az eljárással kapcsolatban a Vodafone Magyarország Zrt. Mint azt a Pénzcentrumnak küldött véleményben kifejtik: "A Vodafone a legmesszebbmenőkig nem ért egyet a GVH döntésével, és jogorvoslatért bírósághoz fordul."
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Rendszerüzenet érkezett Orbán Viktortól
- Robbanás és tűz okozta egy ember halálát Lágymányoson
- „Ne bántsuk már tanulással a gyereket” – pszichológus a tavaszi szünetről
- Újabb buszbaleset Németországban
- Korányi G. Tamás az osztalékfizetésekről: a legtöbb részvényes dörzsölheti a tenyerét
- Keresik a Szépművészeti új igazgatóját