Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Mintegy nyolcmillió forintért rendelt egy vásárló egy nagyobb lakás teljes berendezéséhez szükséges cikkeket, egyebek mellett konyhai gépeket, tévéket, számítógépet és házimozi-rendszert az egyik nagy internetes áruház fekete pénteki akciójának keretében - írta a hétfői Világgazdaság.
A hálaadást követő black friday csaknem fél évszázados amerikai hagyomány, "a vásárlás ünnepe", amelyre nagy leárazásokkal készülnek a kereskedők. Magyarországra 2012-ben tört be a fekete péntek, amely már nem csupán egy nap: a kedvezmények szinte november egészét érintik.
A műszaki cikkek iránti hagyományosan erős kereslettel immár a lakberendezési termékek népszerűsége is felveszi a versenyt.A lap idézte a GKI Digital és az Árukereső közös felmérését, amely szerint az aktív magyarországi internetezők ötöde, azaz mintegy 1,2 millió ember a karácsonyi ajándékok beszerzésében is számít a fekete péntek akcióira. Ugyanakkor a vásárlók elsősorban nem az év végi ünnepekre készülnek a black friday során, hanem saját, a kedvezményes időszakra halasztott beszerzéseiket valósítják meg.
Miután ezekkel végeztek, még átböngészik az ajánlatokat karácsonyi ajándékok után kutatva, de a meglepetéseket inkább a december eleji fizetés megérkezése után veszik meg. A férfiak jellemzően valamely konkrét termék akciós árát várják, míg a nők nyitottabbak, és inkább azt nézik, hogy mit lehet leértékelve kapni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








