Kritériumokat elérő (nagy területen tartósan sűrű) köd elsősorban a Dunántúlon valószínű, ide adtak ki figyelmeztetést.
Szankciókat vonhat maga után, ha valaki szándékosan nem rendeltetésszerűen használja a 112-es segélyhívó telefonszámot - közölte az Országos Rendőr-főkapitányság szóvivője kedden az M1-en.
Gál Kristóf elmondta, ilyen esetben szabálysértési eljárást indíthatnak, és akkor is ki lehet deríteni, ki az elkövető, ha SIM-kártya nélkül telefonált. A 112-es telefonszámra még mindig sok álhívás, azaz beavatkozást nem igénylő eset érkezik. Ezek gyakran rosszindulatúak, esetleg gyerekcsínyek vagy információkérések - mondta.Több olyan hívás érkezik, amikor a tárcsázó csak nem tudja, hogy a problémájával nem a 112-t kell keresni, mint olyan, amellyel szándékosan zavarják a munkát.
Ez annak ellenére van így, hogy évek óta igyekeznek tudatosítani - például olyan hangfelvételekkel, amelyeken álhívás hallható -, hogy milyen esetekben lehet a 112-t hívni - tette hozzá.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








