A fővárosi temetőkben drasztikusan csökken a sírhelyek újraváltási aránya: koporsós temetkezéseknél mindössze 4, urnáknál pedig 10 százalék a megújítás.
Csütörtöktől ismét új akciókkal várják a boltok a vásárlókat: legtöbb helyen a sertés- és csirkehús az akciós, de minden bolt próbálja kedvezményes áron kapható kínálatát más húsokkal is kiegészíteni. A Tescóban a marha, a Lidlben a nyúlhús, az Auchanban a halhús, a Sparban a kacsahús van a héten akcióban.
Azt nem lehet eltagadni, hogy sosem volt még olyan drága a sertéskaraj, mint jelenleg Magyarországon: a hazai húsipar számára az import sertéshús kilónkénti ára közelít a 600 forinthoz. A pedig szakértők tartós drágulást jósolnak. Viszont ha megnézzük, mennyire drága a hús az egyes uniós tagállamokban, azt látjuk, hogy Magyarországon még nem is fizetünk horror összegeket a húsért. Sőt, itthon az ötödik legolcsóbb a hús az egész EU-ban.
{{EMBED:infogram_a28357a3-22ff-45bb-8891-4a1c405aaf46}}
Az Eurostat friss statisztikáiból az derül ki, hogy nyugati szomszédunknál, Ausztriában a legdrágábbak a hústermékek (marha- és borjúhus, sertés, bárány, birka, kecske, baromfi, egyéb húsok és ehető belsőség, édesség és egyéb húskészítmények), a második legdrágább Luxemburg (142), míg a dobogó harmadik helyén Franciaország (131) áll. A lista másik felén Lengyelország és Románia végzett, ami azt jelenti, hogy ebben a két országban a legolcsóbbak a húsok az EU-ban. A végéről a harmadik helyen Bulgária áll, őket Litvánia követi, és végül Magyarország ötödik legolcsóbb országként.
Heti akciók
Tesco
A Tescóban a friss sertéscomb kilója most 20 százalékkal olcsóbb: 1149 forint. A sertéshosszúkaraj 1199 forint/kg, a fél kilogrammos darálhús csomag lapockából 699 forint. A fél kilogrammos csirkemell csomag 729 forint, a friss csirkefarhátnak pedig 159 forint kilója! A csirke felsőcomb kilós ára pedig 445 forint.
A marhanyak kilója pedig 2099 forint. További Tesco akciókért kattints ide!
Aldi
A darált sertéshús (500g) most 18 százalékkal olcsóbb csütörtöktől az Aldiban: 539 forint. A csemege vagy paprikás vastagkolbász (500g) 919 forint.
A csirkemáj és csirkezúza 558 forint, a kacsatepertő pedig 499 forint/csomag (120g). Az Aldi további akcióit itt találod!
Lidl
Csütörtöktől a Lidlben a friss, darabolt mangalicalapocka 1199, a comb 1499 forint/kg. A szeletelt mangalicakaraj és -tarja kilója is 2499 forint. Szombattól a lángolt kolbász 20 százalékkal olcsóbb 459 forint (300g). Hétfőtől a sertéstarja kilója csak 1439 forint csont nélkül.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A friss, egész alföldi csirke kilója 649 forint csütörtöktől, szombattól pedig a csirkemellfilé kilója lesz 1199 forint. Hétfőtől a nyúlhús is akciós: 1299 forint a 600 grammos csomag. A Lidl akciós újságjáért kattints ide!
Auchan
Az Auchanban csütörtöktől a friss csirkecomb farrésszel 335 forint/kg. A sertéscsülök kilója 759 forint, a sertés-marha darálthúsé pedig 1299 forint. A lapocka kilója 1049, az oldalasé 1269 forint. A füstölt hátsócsülök 1549 forint.
Nem csak a sertés és a csirke akciós: a pecsenyekacsa kilója 729 forint, a pangasius filé pedig 2199 forint/kg. Az Auchan további akcióit itt találod!
Spar
A Sparban csütörtöktől 1299 forint a sertéscomb kilója, a sertéskarajé 1299 forint. A darált sertéshús kilója 921 forint. A friss egész csirkecomb 449, az egész tanyasi csirke 1349 forint/kg.
A marhanyak és -tarja kilója 2190 forint, a pecsenyekacsa-aprólék pedig 449 forint/kg.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








