A nemrég hatalmas sikert aratott játékkonyha után most két újabb nagy dobás érkezik a december 11-től érvényes akciós kínálatban.
A rohamosan terjeszkedő technológia ma már az életünk része, de sokan egyáltalán nem, vagy csak lassabban tudnak megbirkózni ezzel a változással. Egy friss kutatás szerint Magyarországon a technológiában kevésbé jártas szülők több mint fele (52%) nehezen boldogulna a mindennapokban, ha nem segítenének gyermekeik. A gyakorlottabb fiatalok 75%-a érzi kötelességének, hogy segítsen családtagjainak, hiszen sokszor különböző ajándékokkal hálálják meg segítségüket, csak az esetek alig több mint egynegyedénél (26,1%) marad egyoldalú a szívesség.
A Kaspersky legújabb kutatásában megkérdezett, technológiai kérdésekhez kicsit vagy egyáltalán nem értő szülők több mint fele (52%) számára kihívást jelentenének a mindennapi tech feladatok gyermekeik segítsége nélkül. A magyar adat magasabb, mint a hasonló globális (34%) vagy szomszédos országokbeli (Szerbia 36%, Csehország 26%, Románia 23%, Szlovákia 13%). Sőt, a kevésbé gyakorlott felmenők közel egyötöde (19,8%) válaszolta, hogy a gyerekek technológia támogatása jobban hiányzik, mint társaságuk, ez pedig természetesen a családi kapcsolatokra is hatással van.
A gyakorlott fiatalok fele nyilatkozott úgy, hogy gyakran kérnek tőlük technikai támogatást rokonaik. Gyakran távsegítség formájában telefonon keresztül érkeznek a válaszok a "Meg tudnád javítani a telefonom?" vagy a "Meg tudnád nézni, hogy vírusos-e a gépem?" kérdésekre. A fiatalabb családtagok háromnegyede egyenesen kötelességének érzi, hogy támogatást nyújtson, mert cserébe sokszor finom étellel várják őket, meghívják őket egy italra vagy vállalják kis gyerekeik felügyeletét. Ugyanakkor az esetek egynegyedénél viszonzatlan marad a szívesség.
A szülők leggyakrabban routerjük és wifi hálózatuk beállításához, számítógépeik vírusfertőzésének felismeréséhez és megszüntetéséhez, biztonsági programok telepítéséhez, valamint online banki ügyintézéshez és vásárláshoz kérik családtagjaik segítségét. A fiatalabb generáció a szívességkérések és a technikai problémák ellenére sem dönt úgy, hogy nem vásárol technológiai ajándékot az idősebbek számára, még akkor is, ha tudják, nekik kell majd beüzemelni azt.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








