A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon.
A Magyar Édességgyártók Szövetsége (MÉSZ) a tavalyit 1-3 százalékkal meghaladó forgalombővülésre számít az idei húsvéti időszakban - közölte Sánta Sándor, a szövetség elnöke az MTI-vel.
Sánta Sándor a közleményben kiemeli: a tavalyi 2-3 százalékos növekedési várakozásokkal szemben 10 százalékkal, 4,5 milliárd forintról 5 milliárd forintra nőtt az eladott húsvéti szezonális édességek értéke. Az édességgyártók idén további forgalomnövekedésre számítanak az édességek értékét tekintve a minőségi és prémium termékek iránti kereslet növekedése miatt, ugyanakkor az eladott édességek mennyisége változatlan lehet - tette hozzá.
A szövetség közölte: a magyar piacon évente közel 800 tonna húsvéti édesség fogy. A legnépszerűbb a figurás termékek közül a csokinyúl és a csokitojás, amelyek a teljes húsvéti édességpiac mintegy 80 százalékát teszik ki. Kitértek arra is, hogy a megújulás és innováció a csomagolás területén is elengedhetetlenné vált. Modern csomagolás nélkül már elképzelhetetlen versenyképes termékek forgalmazása és exportja.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önkénteseket keresnek az utcai sportok budapesti olimpiai fesztiváljára
- Sokkoló videón, ahogy a maláj légierő helikopterei a levegőben ütköznek
- Kőbányán is vége az ellenzéki egységnek – a Momentum külön indul
- Ilyen ellenőrzésekre számíthatnak a labdarúgó Európa-bajnokságra utazók
- Korrupcióval gyanúsítják az ukrán mezőgazdasági minisztert
- Gigantikus ukrajnai fegyverszállítási bejelentésre készül a brit kormányfő