Ahogy beköszöntött a nyár és vele együtt a kánikula is, egyre többen keresik a felfrissülés lehetőségét a saját kertjükben.
Az Auchan veszi át egy kőbányai CBA üzemeltetését - írja a 24.hu. Dienes Zoltán, a központi CBA-cég, a CBA Kereskedelmi Kft. egyik nagytulajdonosa, egyben a felügyelőbizottság elnöke több éves időtartamra bérbe adja a budapesti, X. kerületi, az Újhegy Bevásárlóközpontban levő üzletét az Auchannak.
Dienes Zoltán, a központi CBA-cég, a CBA Kereskedelmi Kft. egyik nagytulajdonosa, egyben a felügyelőbizottság elnöke több éves időtartamra bérbe adja a budapesti, X. kerületi, az Újhegy Bevásárlóközpontban levő üzletét az Auchannak - írja a 24.hu, hozzátéve, hogy erről a Gazdasági Versenyhivatal összefonódások bejelentését közzé tevő oldalán közlemény is van.
Arról decemberben a Pénzcentrum is beszámolt, hogy a közeljövőben Lidl-be járhatnak azok, akik a Blaha Lujza téren szoktak bevásárolni a CBA-ban, ugyanis Baldauf László megegyezett a német kiskereskedelmi lánccal az üzletről. A Portfóliónak akkor sem baldauf, sem a Lidl nem válaszolt a megkeresésre, de a portál egyik forrása úgy fogalmazott, Baldauf megválna például a budapesti Arany János utcai, tárnoki, ürömi, erdőkertesi, szadai érdekeltségétől is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


