A legtöbb kiskereskedelmi lánc december 24-én zárva tart, vagy legfeljebb délig fogad vásárlókat. Karácsony mindkét napján és újévkor jellemzően zárva lesznek az üzletek.
Csalók élnek vissza a Media Markt nevével, telefonon és aluljárókban, nem létező nyereményjátékokkal próbálják átverni az áldozataikat. Ne dőlj be a trükknek!
Ma délután a közösségi oldalán hívta fel a vásárlók figyelmét a Media Markt, hogy a nevével visszaélve csalók próbálnak bankkártya adatokat és pénzt kicsalni az áldozatokból telefonon, vagy az aluljárókban. Mindezt csábító, de valójában nem létező nyereményjátékokkal.
Ahogy az üzletlánc fenti posztjából is kiderült, az áruházaikban és a honlapjukon teszi közzé a promóciós ajánlatokat, még véletlenül sem telefonon, vagy aluljárókban zaklatja az esetleges vásárlókat.
Nem ez az első átverés idén
Már több alkalommal is előfordult idén, hogy nagy cégek nevével éltek vissza csalók, és próbálták megkárosítani áldozataikat. Legutóbb az OTP Bank hívta fel az ügyfelei figyelmét, hogy SMS-ben és e-mailben a bank nevében adathalászok küldtek üzenetet. A pénzintézet a szükséges jogi lépéseket is megtette.
A nyáron a Tesco nevével is visszaéltek: egy, a Facebookon terjedő nagyon rövid kérdőív kitöltése után 85 ezer forintos ajándékutalványt ígért a weboldal. Miután kitöltötte valaki, a "rendszer ellenőrizte a válaszokat", majd közölte a jó hírt: 85 ezer forint értékű ingyenes Tesco-kupont nyertél! Ezek után 15 ismerőssel meg kellett osztani ezt a hihetetlen ajánlatot, és természetesen megadni néhány személyes adatot, ami szükséges a nyeremény átvételéhez. Ami persze valójában nincs. Az átverés készítői még arra is figyeltek, hogy álhozzászólásokkal próbálják hitelesebbé tenni a játékot.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Érdemes szem előtt tartani, hogyha bármilyen nyereményjátékot, vagy akciót indít egy-egy üzletlánc, akkor azt értelemszerűen elsőként a saját, hivatalos Facebook-oldalán teszi közzé. Ha ott nem találsz semmit a beharangozott nyereményjátékról, akkor teljesen biztos, hogy csalók próbálnak átverni.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








