A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Jobb, ha időben felkészülünk: vasárnap szinte minden nagyobb bolt zárva lesz. Idén ugyanis vasárnapra esik augusztus 20, az államalapítás ünnepe. Persze lesznek kivételek.
Az idei évben pont vasárnapra esik augusztus 20, ezért ezen a napon a szokásostól eltérően zárva lesznek a boltok vasárnap. Zárva lesz az összes Auchan, Aldi, Lidl, Tesco és a legtöbb Spar is. A vasárnap is nyitva tartó Spar üzletek listája ITT érhető el.
De azt is érdemes figyelembe venni, hogy a mai napon például számos Aldi üzlet várja hosszabbított nyitva tartással a vásárlókat.
Hol vásárolhatunk vasárnap?
A "piros betűs" ünnepnapokon rendszerint vásárolhatunk:
- a legtöbb éjjel-nappali boltban,
- a benzinkutakon,
- de sok étterem is várja a vendégeket,
- és nyitva lesznek a plázákban a mozik is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








