Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Olcsóbbak a napijegyek augusztus 1. délig, utána már csak teljes áron lehet belépőt venni a Sziget Fesztiválra. Mutatjuk, mekkora a kedvezmény.
Kedvezményes áron lehet napijegyet venni a Sziget Fesztiválra augusztus 1. délig. Az akció persze nem olyan óriási:
Tehát mindössze 1600 forinttal lehet olcsóbban hozzájutni. De úgy is lehet számolni, hogy aki holnap délig megveszi a jegyet, az kap ajándékba két korsó sört, ugyanis egy korsó ára 800 forint lesz a fesztiválon.
Aki egyetlen Sziget pillanatról sem szeretne lemaradni, az még vásárolhat heti jegyet is, ami nem kevesebb, mint 99 ezer forint. Ez annak éri meg igazán, aki tényleg végig szeretné fesztiválozni a hetet, ezzel a bérlettel ugyanis csak 14 ezer forintba kerül egy nap. Aki pedig háromnapos csapatást szeretne, az választhatja a #hellohungary hétvégre napijegy csomagot, aminek 55 ezer forint az ára. Ezzel egy nap kicsit több, mint 18 ezer forint. Az ötnapos bérletek már elfogytak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








