Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
Az IKEA hat további, mogyoróra és mandulára allergiások vagy érzékenyek által nem fogyasztható termékkel egészíti ki a már futó csokoládé-termékvisszahívását - olvasható a cég közleményében.
Az érintett termékek:- GODIS CHOKLADKROKANT MILK 450 G
- GODIS CHOKLADRÅN CHOC WAFERS 168 G
- CHOKLAD NÖT CHOC HAZELNUTS UTZ 100 G
- CHOKLAD LJUS MILK CHOC BAR UTZ 100 G
- CHOKLAD LINGON & BLÅBÄR CHOC 180 G
- CHOKLADKROKANT BREDBAR CHOC 400 G

A termékek biztonsága és minősége a legfontosabb az áruház számára, a visszahívás ezért világszerte, lejárati dátumtól függetlenül érinti a termékeket. A termékek biztonságosak mindazok számára, akik nem allergiásak vagy érzékenyek a mogyoróra és/vagy mandulára. Az IKEA nem értesült allergiás esetről a hat, most visszahívott csokoládé kapcsán.
A mogyoró és a mandula több alkalommal is megtalálható volt a termékekben, ami azt jelenti, hogy ezeknek a csokoládéknak a fogyasztása nem javasolt az említett allergénekre érzékeny embereknél. A termékek csomagolásán elhelyezett információ nem tünteti fel megfelelően a gyakori allergéntartalmat, a csomagolásokon csupán a "tartalmazhat" szó szerepel. Az információ így esetlegesen félrevezető is lehet, ezért számos piacon nem felel meg a hatályos előírásoknak. Az áruház magas biztonsági és minőségi előírásai alapján úgy döntött, hogy valamennyi piacán visszahívja az érintett termékeket, az egyes országokban érvényben lévő jogszabályi előírásoktól függetlenül.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








