A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Fél éve vezették be a vasárnapi boltzárat, az eddigi tapasztalatok alapján a multik jobban alkalmazkodtak a megváltozott környezethez, mint a kisboltok - írja a Népszava.
A vásárlók mellett leginkább a kis- és közepes vállalkozásoknak okozott hátrányt a hétvégi boltzár, míg a nagy, multinacionális hátterű kiskereskedelmi láncok hamar rendezték soraikat és a maguk javára fordították az intézkedéseket. A multik többségénél a forgalom nem csökkent a borúlátó előrejelzések mértékével, sőt, volt amelyiknél növekedést is tapasztaltak, a kicsik közül viszont sokan kifejezetten rosszul jártak. A kormányzati kommunikáció pedig egyebek mellett éppen a hazai kisvállalkozások előnyhöz juttatásával indokolta a kereskedelemben idén március 15-től a kereskedelemben bevezetett, a vasárnapi munkavégzés tilalmáról szóló jogszabályt.
Összességében a vasárnapi pihenőnap nem okozott károkat a kiskereskedelemben, a statisztikai adatok szerint eltérő mértékben ugyan, de hónapról hónapra nő a kiskereskedelmi forgalom. A kisméretű boltok között is akad, amelyek forgalomnövekedésről számol be, azonban különösen a bevásárlóközpontokban található kis üzletek nem tudták visszanyerni a vasárnapi zárva tartás miatti forgalom, illetve bevételkiesést.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát
- Már az idén milliárdos üzletté válhat a női élsport
- Újabb amerikai egyetemen tüntettek palesztinpárti diákok
- Lezárták az M7-est Balatonvilágosnál
- Újabb fordulat a német kémbotrányban: már egy EP-képviselő ellen is nyomoznak
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján