Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Ugrásszerűen megnő a jövő év végéig a magyarországi csomagautomaták száma a Világgazdaságnak nyilatkozó szolgáltatók tervei szerint. A Webox többszáz ilyen berendezést telepít, a FoxPost a magánszemélyek közötti használtcikk- kereskedelemben is segítene, a Magyar Posta pedig növelné az elérhető szolgáltatások számát - írja a Világgazdaság.
A Magyar Posta 2014 tavaszán a hazai futárcégek közül elsőként állított üzembe csomagautomatákat a forgalmas budapesti csomópontokon és a nagyobb vidéki városokban. A cég jelenleg 47 ilyen berendezést működtet, de tervezik a hálózat további bővítését is.
A jelenlegi 80-ról 300-ra növelné a csomagautomatái számát a jövő év végéig a Webox. A cég ma már Budapest mellett valamennyi nagyobb hazai városban működtet ilyen terminált, de a kitűzött mennyiséggel az összes, tízezer fősnél nagyobb települést le tudják majd fedni.
Évente ötven új csomagautomatát helyezne üzembe a FoxPost, a társaság jelenleg 51 ilyen berendezést működtet. A tavaly októberben alapított cég idén márciusban indította el a próbaüzemet és április eleje óta működik a szolgáltatása. A cég automatiái bevásárlóközpontokban és plázákban érhetőek el, kizázólag beltéren.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








