Ahogy beköszöntött a nyár és vele együtt a kánikula is, egyre többen keresik a felfrissülés lehetőségét a saját kertjükben.
Ugrásszerűen megnő a jövő év végéig a magyarországi csomagautomaták száma a Világgazdaságnak nyilatkozó szolgáltatók tervei szerint. A Webox többszáz ilyen berendezést telepít, a FoxPost a magánszemélyek közötti használtcikk- kereskedelemben is segítene, a Magyar Posta pedig növelné az elérhető szolgáltatások számát - írja a Világgazdaság.
A Magyar Posta 2014 tavaszán a hazai futárcégek közül elsőként állított üzembe csomagautomatákat a forgalmas budapesti csomópontokon és a nagyobb vidéki városokban. A cég jelenleg 47 ilyen berendezést működtet, de tervezik a hálózat további bővítését is.
A jelenlegi 80-ról 300-ra növelné a csomagautomatái számát a jövő év végéig a Webox. A cég ma már Budapest mellett valamennyi nagyobb hazai városban működtet ilyen terminált, de a kitűzött mennyiséggel az összes, tízezer fősnél nagyobb települést le tudják majd fedni.
Évente ötven új csomagautomatát helyezne üzembe a FoxPost, a társaság jelenleg 51 ilyen berendezést működtet. A tavaly októberben alapított cég idén márciusban indította el a próbaüzemet és április eleje óta működik a szolgáltatása. A cég automatiái bevásárlóközpontokban és plázákban érhetőek el, kizázólag beltéren.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


