A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Mozgalmas évük volt tavaly a hazai apróhirdetési oldalaknak: a Jófogás.hu terjeszkedésbe kezdett, az OLX.hu pedig egy névváltást követően igyekszik megtartani piaci pozícióját. A piacszerzésért vívott harcban a szolgáltatások a legnagyobb hirdetők közé léptek elő a múlt évben, tulajdonosaik listaáron több tízmilliárd forintot költöttek reklámra - írja a Világgazdaság.
A múlt évben mintegy 200 milliárd forint értékben cserélhettek gazdát a Jófogás.hu-n keresztül különböző termékek, járművek, ingatlanok. Tavaly októberben például két és félszer akkora volt az átmenő forgalom a portálon, mint egy évvel korábban, a teljes évet vizsgálva pedig közel duplájára nőtt. Az októberi időszak magas forgalmában nagy szerepet játszott a Háztól Házig elnevezésű házhozszállítási szolgáltatás ingyenes akciója. Az apróhirdetési oldalt használók száma is bővült az elmúlt egy évben, közelítenek az egymillió aktív regisztrált felhasználóhoz.
Az online apróhirdetések másik nagy szereplője Magyarországon az OLX.hu. A tavaly áprilisi névváltoztatás valamivel visszavetette az ismertségüket, de a szolgáltatás nem esett vissza a jelek szerint, sőt növekedni tudott, az oldalon egymillió látogatást regisztrálnak naponta egy évvel korábban mindössze 600-700 ezren kattintottak.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Kiégett tanárok, erőszakos diákok – lesújtó felmérés a német oktatásról
- Megvannak a friss üzemanyagárak, bele kell húzniuk a hazai benzinkutaknak
- Gyorsan halad az amerikai katonák nagy projektje a Gázai övezet partjainál
- Szombattól ismét üzemel a Zugligeti Libegő, ám van egy kis bökkenő
- Nem adja ki a bíróság a kegyelmi ügy iratait
- Kiderült, mi okozta a szúrós szagot a kiürített budapesti iskolában