Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Évről-évre jobban elhúz a magyar piacon a Coca-Cola itteni leányvállalata a Pepsi mind kisebbre zsugorodó hazai érdekeltségétől - írja a Napi.hu.
Míg a Coca-Cola tulajdonosa több milliárd forint osztalékot vihet haza, a Pepsi anyavállalatának milliárdokat kellett tőkepótlásra költenie az évek óta halmozódó tetemes veszteségek következtében.
A Pepsinél a forgalom csökkenése tavaly sem állt meg: mind a belföldi eladások, mind az export alulmúlta a 2012-es szintet.
Megállíthatatlannak tűnik az alkoholmentes italgyártó ágazat mélyrepülése, egyre kevesebb üdítőt és gyümölcslevet vásárolnak Magyarországon. Többek között ennek is köszönhető, hogy mindkét cégnél találkozhatunk elbocsátásokkal.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.








