Meglepő eredményt hozott egy friss karácsonyi vakteszt a TikTokon. Az olcsó bejglik verték a drága pékségest.
Jelentősen bővült a múlt évben a hazai e-kereskedelmi piac legnagyobb szereplőinek forgalma - írja a Világgazdaság.
Az Extreme Digital az első félévben Szlovéniában és Bulgáriában folytatja a terjeszkedést, de a külföldi megjelenés szerepel a Játéknet.hu távlati tervei között is.
Végleges adatok ugyan csak május környékén lesznek, de néhány nagy szereplő megjelenése - tavasszal a Tesco, az év végén pedig az eMAG -, és az online vásárlás növekvő népszerűsége nyomán akár a vártnál jóval nagyobbat is nőhetett a piac.
Míg 2012-ben 177 milliárd forint volt a kosaras rendszerben értékesítő webáruházak bevétele az eNET adatai szerint, addig a múlt évre már valamivel 200 milliárd forint feletti forgalommal számol a kutatócég.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








