2 °C Budapest

Mi a magyarok kedvenc sportja? A boltokban már tudják

Pénzcentrum
2013. december 10. 10:03

A karácsonyi csúcsszezonra időzítette megújulását a Hervis. A sportruházat-áruházlánc többcsatornás koncepciójának fontos eleme, hogy a vásárlók a boltokban is átvehetik a megrendelt termékeket. A láncnál komoly árbevétel-növekedést tapasztalnak, az ok egyszerű: többet sportolunk.

Az értékesítési csatornák kombinálásában, megújításában látja a fejlődés irányát a Hervis - hangzott el a sportruházat-áruházlánc keddi sajtótájékoztatóján. A webshop és az áruházak együtt, egy többcsatornás értékesítési modellt alkotnak, amelynek lényege, hogy az online vásárlók átvételi, illetve fizetési pontként vehetik igénybe az áruházlánc 27 hazai üzletét, valamint közvetlenül az üzletben is rendelhetnek a webshopból.

Ez utóbbi a gyakorlatban úgy működik, hogy a vásárlók a boltokban kihelyezett táblagépekről, vagy okostelefonnal leolvasható QR-kódok segítségével nem csak az adott üzlet készletét, hanem a lánc webáruházának teljes kínálatát - így a teljes európai készletét - áttekinthetik, és akár már az üzletből online vásárolnak. Például, a futóosztályon lévő QR-kódot leolvasva, a vásárló azonnal az áruházlánc honlapján, az online futóboltban találja magát és a boltban elérhető teremékek mellett a kapcsolódó online kínálatot is megnézheti.) Az összes, online megrendelt terméket az ausztriai raktárból szállítják.

Viola Krisztina, a Hervis Magyarország ügyvezető igazgatója a Pénzcentrum.hu kérdésére elmondta: az egy hónapja indult értékesítési modellben eddig kimondottan népszerűek voltak a sífelszerelések, egyes snowboardok, különleges - Magyarországon nem kapható - sílécek. Az új értékesítési modell hangsúlyos eleme, hogy a bankkártyával nem rendelkező, vagy azzal fizetni nem szerető vásárlók készpénzzel, az üzletek pénztárainál kifizethetik az online megrendelt termékeket.

Az ügyvezető beszélt arról is, hogy az elmúlt években a sportruházati üzletek értékesítési adataiban egyértelműen meglátszik, hogy többet sportolunk, a legjobban a kerékpározáshoz és a futáshoz kapcsolódó felszerelések eladása nő. A sajtótájékoztatón elhangzott: a Hervis Magyarország tavalyi 13,3 milliárd forintos árbevétele idén várhatóan kétszámjegyű százalékkal nő.

A Hervis ügyvezetője - a konkurenciára is utalva - elmondta: azt tapasztalják, hogy a minőség sokkal fontosabb a vevőnek, mint az olcsó saját márkás termék. Ugyanakkor tisztában vannak azzal, hogy az ár Magyarországon nagyon fontos tényező, és még sokáig az is marad. Elmondta: amint lehetőség lesz rá, és épülnek új bevásárlóközpontok, új boltokat is nyitnak a jelenlegi 27 mellé.

NEKED AJÁNLJUK
Húsbavágó igazságról rántja le a leplet a magyar rendező: ilyen film is ritkán készül itthon

A független filmeknek mindig lesz létjogosultságuk, ahogy közönségük is - vallja Pető Szabolcs, filmrendező.

Ez lenne a magyarok új őrülete: hasznos hobbi törhet be a piacra

Most néhány kattintással bárki madárodú örökbefogadóvá válhat - ezzel bepillantást nyerve tollas barátaink magánéletébe.

Új őrület hódít a magyarok körében: teljesen rákattantak ezekre az italokra

A hazai kézműves sörök világa hatalmas fejlődésen ment keresztül az elmúlt évtizedben - a sörkedvelők legnagyobb örömére.

Magyarok milliói vágják maguk alatt a fát: csúnyán ráfizethet, aki így fűt 2022 telén

A téli időszakban, fűtésszezonkor az ország légszennyezettségének mintegy 83-85 százalékáért felelős a lakossági fűtés.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. december 2. péntek
Melinda, Vivien
48. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Mibe fektessünk 2023-ban?
Háború, energiaválság, infláció - Védelem a befektetéseinknek
Agrárszektor Konferencia 2022
Az év agráreseménye, 2 nap szakma Siófokon!
EZT OLVASTAD MÁR?