A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
A karácsonyi csúcsszezonra időzítette megújulását a Hervis. A sportruházat-áruházlánc többcsatornás koncepciójának fontos eleme, hogy a vásárlók a boltokban is átvehetik a megrendelt termékeket. A láncnál komoly árbevétel-növekedést tapasztalnak, az ok egyszerű: többet sportolunk.
Az értékesítési csatornák kombinálásában, megújításában látja a fejlődés irányát a Hervis - hangzott el a sportruházat-áruházlánc keddi sajtótájékoztatóján. A webshop és az áruházak együtt, egy többcsatornás értékesítési modellt alkotnak, amelynek lényege, hogy az online vásárlók átvételi, illetve fizetési pontként vehetik igénybe az áruházlánc 27 hazai üzletét, valamint közvetlenül az üzletben is rendelhetnek a webshopból.
Ez utóbbi a gyakorlatban úgy működik, hogy a vásárlók a boltokban kihelyezett táblagépekről, vagy okostelefonnal leolvasható QR-kódok segítségével nem csak az adott üzlet készletét, hanem a lánc webáruházának teljes kínálatát - így a teljes európai készletét - áttekinthetik, és akár már az üzletből online vásárolnak. Például, a futóosztályon lévő QR-kódot leolvasva, a vásárló azonnal az áruházlánc honlapján, az online futóboltban találja magát és a boltban elérhető teremékek mellett a kapcsolódó online kínálatot is megnézheti.) Az összes, online megrendelt terméket az ausztriai raktárból szállítják.
Viola Krisztina, a Hervis Magyarország ügyvezető igazgatója a Pénzcentrum.hu kérdésére elmondta: az egy hónapja indult értékesítési modellben eddig kimondottan népszerűek voltak a sífelszerelések, egyes snowboardok, különleges - Magyarországon nem kapható - sílécek. Az új értékesítési modell hangsúlyos eleme, hogy a bankkártyával nem rendelkező, vagy azzal fizetni nem szerető vásárlók készpénzzel, az üzletek pénztárainál kifizethetik az online megrendelt termékeket.
Az ügyvezető beszélt arról is, hogy az elmúlt években a sportruházati üzletek értékesítési adataiban egyértelműen meglátszik, hogy többet sportolunk, a legjobban a kerékpározáshoz és a futáshoz kapcsolódó felszerelések eladása nő. A sajtótájékoztatón elhangzott: a Hervis Magyarország tavalyi 13,3 milliárd forintos árbevétele idén várhatóan kétszámjegyű százalékkal nő.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Hervis ügyvezetője - a konkurenciára is utalva - elmondta: azt tapasztalják, hogy a minőség sokkal fontosabb a vevőnek, mint az olcsó saját márkás termék. Ugyanakkor tisztában vannak azzal, hogy az ár Magyarországon nagyon fontos tényező, és még sokáig az is marad. Elmondta: amint lehetőség lesz rá, és épülnek új bevásárlóközpontok, új boltokat is nyitnak a jelenlegi 27 mellé.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml