Döbbenetes jelenetnek voltak szemtanúi nemrég egy bukaresti bevásárlóközpont vásárlói. Az egyik gyorsétterem televíziójának kijelzőjén a napi menü helyett egy pornófilmet vetítettek, fényes nappal. Magyarországon is történt már hasonló eset.
A manna.ro hírportál beszámolója szerint egyelőre nem lehet tudni, véletlen baki okozta-e a meghökkentő perceket vagy az egyik alkalmazott állította-e át szándékosan a kijelzőt a kínai gyorsbüfénél.
A három kijelző közül kettőn az ilyenkor szokásos képeket lehetett látni: az egyiken az aznapi választék volt feltüntetve az árakkal együtt, a másikon ínycsiklandó képeket mutattak a választékról, a harmadik kijelzőn azonban egészen másfajta "csemege" fogadta az éhes közönséget.
A vásárlók egy része igyekezett elnézni valami más irányba, de volt, aki döbbenten bámulta a képet, talán maga sem hitte, hogy jól lát. Az egyelőre nem derült ki, hogy mennyi ideig "szórakoztatta" ezzel a várakozókat az étterem, mint ahogy azt sem tudni, hogy milyen büntetés sújtotta az éttermet.
Hasonló botrány Magyarországon is volt tavaly ősszel: a budakalászi Cora recepteket kínáló automatáján Buday Péter
mesterszakács műsora helyett pornófilm jelent meg a képernyőn. "Valaki beavatkozott a számítógépes hálózatba és
átállította egy külső internetes forrásra. Az esetet kivizsgáltuk és a
rendszert fokozott védelemmel láttuk el" - nyilatkozta az esettel
kapcsolatban Tóth Katalin, az áruház PR munkatársa.
A
fenti botrányokhoz kísértetiesen hasonló eset történt néhány éve
Nagy-Britanniában is. 2009 márciusában az egyik brit Tesco áruház
műszaki osztályán gyanútlanul sétálgató vásárlók megdöbbentek, amikor a
polcokra kihelyezett televízió készülékeken futó adás egyik pillanatról a
másikra egy pornófilmre váltott át. Az üzletlánc akkor vizsgálatot
indított az eset kiderítésére, azt sem zárták ki, hogy az egyik
alkalmazott csínytevése okozhatta a botrányt.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








