A tervek szerint a húsvéti ünnepek előtt, április 14-én nyitja meg kapuit Budapesten, a Blaha Lujza téren álló Europeum Bevásárlóközpont. Az ABLON Group fejlesztésében épülő ingatlan 70 százaléka bérlőre talált, és az épületegyüttesben nyitotta meg 2010 nyarán a Marriott szállodalánc első magyarországi Courtyard hoteljét is.
"A bevásárlóközpont funkció kialakításánál az épület elhelyezkedése önmagában meghatározó tényező volt, hiszen alapvetően a mindennapi vásárlásokra szeretnénk helyezni a hangsúlyt, és ennek megfelelően lettek kiválasztva a kulcsbérlők is: a Hennes&Mauritz, a Müller, valamint a Deichmann" - mondta Lovro Adrienn, az ABLON Group magyarországi ügyvezető igazgatója. "Mellettük folyamatos a szerződéskötés a kisebb alapterületű üzletek bérlőivel, illetve az üzletek belsőépítészeti munkálatai is elkezdődtek 2010 decemberében" - tette hozzá az ügyvezető igazgató.
A kilencmilliárd forintos épületegyüttes megvalósításánál fontos szempont volt a nagykörúti homlokzat megtartása és beillesztése a körutat meghatározó nagyvárosi képbe. A fejlesztő szándéka szerint az Europeum Bevásárlóközpont 6.000 négyzetméteres kiskereskedelmi területe a klasszikus, kényelmes áruházi vásárlást hozza vissza a belvárosba. A főleg ruházati cikkeket forgalmazó boltok kínálatának minősége a felső-középkategóriát célozza meg, a nagyobb bevásárlóközpontokban megszokott minőséget ötvözi a gyorsabb és hatékonyabb vásárlás lehetőségével. A divatáru boltokon kívül az üzletházban lesznek szolgáltató és vendéglátó egységek is.
A fejlesztő tervei között szerepel a Blaha Lujza tér felújítása is, amely a környék fejlődésének is új lendületet adhat. Az ingatlanfejlesztő szerint az átalakítás során a tér arculatának egységes újraformálására van szükség. Amennyiben a főváros is elfogadja az ABLON fejlesztési terveit, úgy a beruházás a fejlesztő saját forrásainak felhasználásával várhatóan a nyár folyamán valósulna meg.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon
- Megszólalt a Magyar Posta a kamu csomagokról
- EP-korrupciós botrány: lépett az EP
- Okok, amelyek a magasba emelték, aztán a földhöz csapták Szoboszlai Dominik Liverpoolját
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház