Nagy erőkkel keres két kelet-európai nőt az angol rendőrség. Azzal vádolják őket, hogy trükkös módon fosztottak ki gyanútlan vásárlókat.
Két, vélhetően Kelet-Európából származó nőt keres az angol rendőrség. Azzal gyanúsítják őket, hogy trükkös módon loptak el értéktárgyakat vásárlóktól Dundee és Angus hipermarketjeiben - többek között egy helyi Aldiban is. A rendőrök a vásárlók figyelmét is felhívják arra, hogy fokozottan figyeljenek értéktárgyaikra.
A nők módszere hihetetlenül egyszerűnek tűnik: az egyikőjük megkéri a gyanútlan áldozatot, segítsen levenni egy terméket a magas polcról. Miközben a tettes eltereli áldozata figyelmét, enyves kezű társa egy szempillantás alatt kiveszi a kézitáskában vagy a bevásárlókocsiban hagyott pénztárcát.
Hugh Robson, a helyi rendőrség nyomozója különösen aljasnak nevezte a bűncselekményeket, mivel azok elsősorban idős emberek ellen irányulnak. Ezért is kérik, hogy aki szemtanúja volt hasonló esetnek, azonnal jelentkezzen az illetékes hatóságoknál.
Természetesen az áruházak ipari kamerái több esetet is rögzítettek: innen tudják a rendőrök, hogy a tolvajok átlagos testalkatúak, gyakran fekete ruhát viselnek, hajuk sötét, hátracsatolt.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A rendőrök külön felhívták az Aldi munkatársainak figyelmét az ilyen esetekre, így a biztonsági őrök mellett az eladók is jobban figyelnek a vásárlók értékeinek biztonságára
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








