Sok légi utas panaszkodik a ferihegyi reptér büféárai miatt, egy kávé és egy szendvics ugyanis sehogy sem jön ki ezer forint alatt. A Budapest Airport Zrt. vezérigazgató-helyettese ezen panaszokat jogosnak találta, ezért tárgyalásokat kezdeményeznek az éttermek kizárólagos üzemeltetőjével, hogy újratárgyalják a szerződést, melytől az árak csökkenését várják - írja a Magyar Hírlap.
A reptéren újabb változás, hogy novembertől az egyes terminálon az épülethez közel parkoló repülőgépekhez már nem busz viszi ki az utasokat, hanem gyalog kell azokat megközelíteni, megérkezéskor pedig szintén gyalog kell eljutni az épülethez.
Ez a változtatás korántsem magyar találmány, külföldön sok helyen így működnek már a repterek. Az, hogy néhány járathoz gyalog kell kimenniük az utasoknak, éves szinten összesen 92 millió forintos megtakarítást jelent a légitársaságoknak, melyek közül többen már régebben indítványozták ezt a változást.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








