Megszokhattuk már, hogy nem mindig akciós, amire rá van írva a varázsszó, arra azonban ritkán akad példa, hogy egy hipermarket letagadja, hogy egyáltalán kint volt az akciós hirdetés, miután többen panaszkodtak, hogy átverték őket. A Tesco ezt is meglépte, aztán persze kénytelen volt visszavonulót fújni a brit óriás egyik szigetországi egysége.
Az ünnepek előtti akciós édességek között Nagy-Britanniában feltűnt egy puding is, mely a hirdetés szerint 20%-kal volt leárazva, ám a vásárlók tapasztalati szerint a kasszánál a teljes árat meg kellett fizetni.
Napokkal az eset után a Tesco illetékesei a reklamálóknak azt is letagadták, hogy valaha volt ilyen akció, a kérdéses időben állítólag kint lévő hirdetőtábláról pedig nem akartak tudni. A vásárlók ekkor arra kérték az üzletvezetőt, hogy nézzék vissza a biztonsági kamera felvételeit, annak ugyanis bizonyítania kell igazukat.
A vezetés azzal védekezett, hogy a kérdéses kamera nem mindig rögzíti a "látottakat", így nincs mit visszanézni. Az eset azután fajult el ennyire, miután a Tesco az írásos kifogásokra válaszul - szintén írásban - értesítette a panaszkodókat, hogy valószínűleg hallucináltak az ünnepek előtt.
Érdekes, hogy miután a kisstílű esetből médiabotrány lett, az áruházlánc képviselője elismerte a hibát, bocsánatot kért, majd virágot és csokoládét küldött a korábban megsértett vásárlóknak...
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








