Megszokhattuk már, hogy nem mindig akciós, amire rá van írva a varázsszó, arra azonban ritkán akad példa, hogy egy hipermarket letagadja, hogy egyáltalán kint volt az akciós hirdetés, miután többen panaszkodtak, hogy átverték őket. A Tesco ezt is meglépte, aztán persze kénytelen volt visszavonulót fújni a brit óriás egyik szigetországi egysége.
Az ünnepek előtti akciós édességek között Nagy-Britanniában feltűnt egy puding is, mely a hirdetés szerint 20%-kal volt leárazva, ám a vásárlók tapasztalati szerint a kasszánál a teljes árat meg kellett fizetni.
Napokkal az eset után a Tesco illetékesei a reklamálóknak azt is letagadták, hogy valaha volt ilyen akció, a kérdéses időben állítólag kint lévő hirdetőtábláról pedig nem akartak tudni. A vásárlók ekkor arra kérték az üzletvezetőt, hogy nézzék vissza a biztonsági kamera felvételeit, annak ugyanis bizonyítania kell igazukat.
A vezetés azzal védekezett, hogy a kérdéses kamera nem mindig rögzíti a "látottakat", így nincs mit visszanézni. Az eset azután fajult el ennyire, miután a Tesco az írásos kifogásokra válaszul - szintén írásban - értesítette a panaszkodókat, hogy valószínűleg hallucináltak az ünnepek előtt.
Érdekes, hogy miután a kisstílű esetből médiabotrány lett, az áruházlánc képviselője elismerte a hibát, bocsánatot kért, majd virágot és csokoládét küldött a korábban megsértett vásárlóknak...
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


