Milliárdokat költenek el az emberek internetes áruházakban az idei karácsonyi szezonban, a netes vásárlások népszerűségének pedig a közelgő megszorítások sem csökkentették jelentősen - írja a Magyar Hírlap.
A slágertermékek továbbra is azok, melyeknél nem okoz gondot, hogy a vásárló nem tapogathatja meg őket a választáskor: ebbe a kategóriába tartoznak a könyvek mellett a CD-k és a műszaki cikkek.
Az Extreme Digital esetében a teljes éves forgalom 30%-át teszi ki az online csatorna, karácsony előtt pedig több százmillió forint értékben rendelnek a vásárlók az Edigitalról a fa alá.
A tapasztalat persze továbbra is az, hogy a vásárlók többsége nem mer az interneten fizetni, inkább az utánvételt vagy a személyes, áruházban történő átvételt választják.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








