Milliárdokat szórunk el soha nem látott árukra!

Pénzcentrum
2006. december 21. 09:30

Milliárdokat költenek el az emberek internetes áruházakban az idei karácsonyi szezonban, a netes vásárlások népszerűségének pedig a közelgő megszorítások sem csökkentették jelentősen - írja a Magyar Hírlap.

A slágertermékek továbbra is azok, melyeknél nem okoz gondot, hogy a vásárló nem tapogathatja meg őket a választáskor: ebbe a kategóriába tartoznak a könyvek mellett a CD-k és a műszaki cikkek.

Az Extreme Digital esetében a teljes éves forgalom 30%-át teszi ki az online csatorna, karácsony előtt pedig több százmillió forint értékben rendelnek a vásárlók az Edigitalról a fa alá.

A tapasztalat persze továbbra is az, hogy a vásárlók többsége nem mer az interneten fizetni, inkább az utánvételt vagy a személyes, áruházban történő átvételt választják.

Súlyos: az 1-3 éves gyerekek negyedének vannak félelmei különböző ételektől

Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.

Megdőlt a 120 milliós közösségi finanszírozási rekord – itt az EU-s pénzek utódja? (x)

Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.

Balogh Petya: Önmagunkkal versenyzünk, és van hova fejlődni (x)

Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.

Szemet vetett erre a szektorra Balogh Petya: 50 ezerért még te is a cégtársa lehetsz

A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2023. május 31. szerda
Angéla, Petronella
22. hét
Május 30.
Nemzetközi tejnap
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2023
A jövő vállalatai szeptember 12-én!
Portfolio Balaton Business Forum 2023
Együtt a régió szereplői
EZT OLVASTAD MÁR?