Az Ecostat év végi turisztikai felmérése rávilágít arra, amire egyébként is számítani lehetett: a megszorítások nem bátorítják utazgatásra, nyaralásra a népet, a legtöbben otthon maradnak.
A magyar háztartások 40%-a tervez a közeljövőben nyaralást: 6%-uk a következő három hónapban, 28%-uk egy éven belül szeretne üdülni.
A családok 64%-a egy éven belül egyáltalán nem tervez utazást. Az utazást tervezők 67%-a is belföldön kívánja eltölteni szabadnapjait.
Az utazást tervezők átlagosan 135 ezer forintot szánnak egy utazásra, mely összeg fél éve még 171 ezer forintra rúgott.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








