Az Ecostat év végi turisztikai felmérése rávilágít arra, amire egyébként is számítani lehetett: a megszorítások nem bátorítják utazgatásra, nyaralásra a népet, a legtöbben otthon maradnak.
A magyar háztartások 40%-a tervez a közeljövőben nyaralást: 6%-uk a következő három hónapban, 28%-uk egy éven belül szeretne üdülni.
A családok 64%-a egy éven belül egyáltalán nem tervez utazást. Az utazást tervezők 67%-a is belföldön kívánja eltölteni szabadnapjait.
Az utazást tervezők átlagosan 135 ezer forintot szánnak egy utazásra, mely összeg fél éve még 171 ezer forintra rúgott.
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
-
Árcsökkentés jön a magyar áruházláncnál: 80 tejtermék lesz olcsóbb
A PENNY akciója a hazai beszállítóktól érkező tejtermékeket érinti.
-
Több, mint a kötelező: akár féláron is megvehetjük ezeket a termékeket
Az áruházlánc az akcióköteles termékkategóriákból egy-egy terméket akár 20-50% közötti kedvezménnyel kínál.
- Átszabják a hatósági áras gázpalackokra vonatkozó szabályokat
- Bendarzsevszkij Anton: minden bizonnyal az oroszok robbantották fel a gátat
- Ötször nagyobb volt Budapestnél, de megsemmisült
- Nincs augusztus Corvin (Palace) nélkül
- Az ázsiai partnerek aránya egyre jelentősebb - mondta Nagy Márton egy konferencián
- Jelentős változás jöhet a lombikbébiprogramnál
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


