Nincs ingyenjegy. Az adót és az illetéket ugyanis a nullaforintos ajánlatoknál is ki kell fizetni, így legjobb esetben is körülbelül 15 ezer forinttól indul az oda-vissza útra szóló számla - írja a Népszabadság.
Három-négy évvel ezelőtt még a nullaforintos jegyárak is hihetetlennek tűntek, néhány hete azonban már mínusz tízforintos ajánlattal is lehetett találkozni. A lényeg természetesen ezúttal is az apró betűs részben olvasható: a mínusz tíz forint valójában az adókból és a díjakból levont kedvezményként értendő.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) október végén 50 millió forintos bírságot szabott ki, mivel álláspontja szerint a SkyEurope 2005-ben és 2006-ban "a fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolására alkalmas magatartást tanúsított". A GVH épp a már említett "apró betűs gyakorlatot" kifogásolta. A versenyhivatal ugyanakkor ennyi erővel szinte az összes többi légitársaságot is megbüntethette volna, hiszen a SkyEurope reklámjai nem térnek el különösebben a több éve általánossá vált piaci gyakorlattól. Minden bizonnyal ma már kevés embert ér váratlanul, hogy a "990 forinttól" hirdetett több ezer kilométeres repülőutakért valójában több tízezer forint kell fizetni.
Ha valaki az átlagos jegyárakra kíváncsi, akkor a légitársaságok honlapjain a pénzügyi információk között érdemes keresgélni.
A légitársaságok árképzési politikái szigorú üzleti titoknak számítanak, de az nem kérdés, hogy érdemesebb minél előbb helyet foglalni, mivel a jegyárak az idő előrehaladtával emelkednek. Last minute akciókra nem érdemes várni, mivel ezek arra ösztönöznék az utasokat, hogy minél később foglaljanak, holott ennek épp az ellenkezője a cél. A téli menetrendi időszakban amúgy is egymást érik az akciók, amikor minden szereplő minimáláron próbálja meg piacra dobni a nyári csúcsidényre méretezett kapacitásait. Annak viszont csalódnia kell, aki karácsony és szilveszter tájékán szeretne olcsón utazni: az akciós ajánlatok a december közepétől számított két-három hétre általában nem érvényesek.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj
- Így robban be a nyár a tavaszba – mutatjuk a húsvéti hétvége időjárását
- Halálos baleset, ittas vezetés, rendőri ellenőrzés – így vezettek a magyarok 2023-ban
- Fontos frissítés érkezik most a Samsung telefonokra
- Vigyázat, baleset esetén már nemcsak a bírság és a jogosítvány elvesztése fenyeget