Korábban beszámoltunk már arról, milyen szépen emelik tarifáikat a kábelszolgáltatók a jövő évben. Bizonyára nem lep meg senkit, hogy ebben ismét a UPC jár az élen, a piacvezető azonban kissé felháborító módon kezeli ügyfeleit - derül ki a Magyar Hírlap összeállításából.
A meglévő ügyfeleknél 40%-kal olcsóbban, már havi 3,900 Ft-ért is megkaphatják a UPC családi csomagját az új előfizetők, a meglévő ügyfelek azonban legfeljebb akkor kaphatnak 5-10% kedvezményt, ha fél, illetve egy évre előre kifizetik a díjat.
Ennél azonban sokkal érdekesebb, hogy a szolgáltatás lemondásával fenyegetőző meglévő ügyfelek 10%-ot is lealkudhatnak a csomagok árából a UPC-nél, de a T-Kábel is elismerte, hogy hasonló helyzetben "alternatív ajánlattal" igyekszik megtartani ügyfeleit...
Nem túl fair módon ez a stratégia az információs asszimetriára épül, ezek alapján közel lehet, hogy olyan sokrétű és személyre szabott legyen a díjszabás, mint a kötelező biztosítás esetében.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


