2006. november 11-től 15 héten át tűzi műsorra a TV2 a K&H Bank támogatásával elkészült animációs oktatófilmet, amely humoros, szórakoztató, de mégis érthető módon mutatja be a gyerekeknek a gazdaság működését és a pénz abban betöltött szerepét.
A produkció a francia Michel Le Duc és Nathalie Tordjman: "A pénz és az euro lépésről lépésre" azonos című illusztrált könyvének rajzfilm adaptációja, mely az Oscar-díjas Rofusz Ferenc ötlete alapján készült el.
A rajzfilmsorozat főként gyerekeknek készült ismereteik szórakoztató módon történő bővítése céljából, hiszen a film sokszor humoros de tanulságos szituációkon keresztül mutatja be a pénz szerepét a gazdaságban és a hétköznapokban. A film szerves részét képezi az EURO kialakulásának és jelenlegi helyzetének bemutatása.
Bár a műsor célcsoportjába elsősorban a gyerekek tartoznak, a film készítői remélik, hogy sok olyan információ hangzik majd el a sorozatban, ami a családok felnőtt tagjainak is hasznára válik.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Ismét másfél milliárd forint felett a tankerületek adóssága
- Szállodafoglalási roham indult 2025-re Rómában, nyomós oka van
- Újabb ország utcai versenyével bővülhetne a Forma-1-es versenynaptár
- Magyarország lett a kínai vállalati beruházások első számú európai célpontja
- Patthelyzet: erősödik az idegengyűlölet, de az orosz gazdaságnak nagy szüksége lenne a vendégmunkásokra
- Már egy nukleáris ellentámadás sem akadály Észak-Koreának