Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
2006. november 11-től 15 héten át tűzi műsorra a TV2 a K&H Bank támogatásával elkészült animációs oktatófilmet, amely humoros, szórakoztató, de mégis érthető módon mutatja be a gyerekeknek a gazdaság működését és a pénz abban betöltött szerepét.
A produkció a francia Michel Le Duc és Nathalie Tordjman: "A pénz és az euro lépésről lépésre" azonos című illusztrált könyvének rajzfilm adaptációja, mely az Oscar-díjas Rofusz Ferenc ötlete alapján készült el.
A rajzfilmsorozat főként gyerekeknek készült ismereteik szórakoztató módon történő bővítése céljából, hiszen a film sokszor humoros de tanulságos szituációkon keresztül mutatja be a pénz szerepét a gazdaságban és a hétköznapokban. A film szerves részét képezi az EURO kialakulásának és jelenlegi helyzetének bemutatása.
Bár a műsor célcsoportjába elsősorban a gyerekek tartoznak, a film készítői remélik, hogy sok olyan információ hangzik majd el a sorozatban, ami a családok felnőtt tagjainak is hasznára válik.
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


