Uniós pénzből épülhet a 4-es metró?

Pénzcentrum
2006. november 2. 08:57

Szakértői egyeztetések folynak arról, miként lehetne a 4-es metró építését és bizonyos kapcsolódó felszíni beruházásokat az Európai Unió kohéziós alapjából finanszírozni. Az ezzel kapcsolatos döntés várhatóan decemberben születhet meg - írja a Napi.

A 4-es metró Etele tér - Bosnyák tér közötti szakaszának beruházási költsége folyó áron és áfa nélkül 340 milliárd forint, melyet az eredeti koncepció szerint 21%-ban az állam, 79%-ban pedig a főváros áll. Az összeg 75%-át azonban EIB hitelből fedeznék, azt pedig nem lehet tudni, hogy az új koncepció miként érinti a már aláírt hitelszerződést és miként változhat meg a felszíni beruházások finanszírozása. (Utóbbi tételre 60 és 110 milliárd forintos kalkulációk is napvilágot láttak már.)
Súlyos: az 1-3 éves gyerekek negyedének vannak félelmei különböző ételektől

Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.

Megdőlt a 120 milliós közösségi finanszírozási rekord – itt az EU-s pénzek utódja? (x)

Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.

Balogh Petya: Önmagunkkal versenyzünk, és van hova fejlődni (x)

Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.

Szemet vetett erre a szektorra Balogh Petya: 50 ezerért még te is a cégtársa lehetsz

A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.

NAPTÁR
Tovább
2023. június 5. hétfő
Fatime
23. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2023
A jövő vállalatai szeptember 12-én!
Portfolio Balaton Business Forum 2023
Együtt a régió szereplői
EZT OLVASTAD MÁR?