Világelső lett a magyar cég! - Mi a siker receptje?

Pénzcentrum
2006. október 12. 08:45

A TeleMedia InteracTV Kft. esete is bizonyítja, hogy egy jó ötletre világcéget lehet építeni. A vállalkozás az emelt díjas telefonos tévés játékok piacának világszinten első számú szereplője, 40 ország 50 televíziós csatornájával áll kapcsolatban - írja a Világgazdaság.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

Az üzleti modell végtelenül egyszerű: az emelt díjas hívásokból és SMS-ekből befolyó pénzből a játék készítője és a csatorna is részesedik (a mobilcégekről nem is beszélve), és ezen bevételek fedezik a nyeremények összegét is.

A csatornák számára előnyösek az interaktív játékok, hiszen ezek főműsoridőn kívül is stabil bevételi forrást biztosítanak, és mindezt ráfordítás nélkül! Vannak persze olyan csatornák is, melyek teljes műsoridejüket a játékoknak szentelik, ilyen például az október 17-én startoló francia Jet.

Az európai tévénézők évente több százmillió eurót telefonálnak, illetve SMS-eznek el, a piacra tehát nem lehet panasz.

A budapesti központú TeleMediának világszerte 18 stúdiója van, melyekből naponta mintegy 70 órányi élő műsort sugároz négy kontinensen. A cégcsoport tavaly 3 milliárd forintos forgalmat ért el, az idei évben pedig ennek 1.5-szeresére számítanak.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. december 3. péntek
Ferenc, Olívia
48. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?