A csütörtökön közzétett felmérés szerint a 117 millió aktív játékos közül 56% online játszik. A videójátékban még a férfiak vezetnek, azonban a netes játékok használatában viszont már a játékos kedvű hölgyek dominálnak.
A 2200 főt érintő felmérésben azok számítottak aktív játékosnak, akik már elérték a 13 éves életkort, legalább egy játékra használható berendezéssel rendelkeznek, és legalább egy órát játszanak hetente.
Emily Della Maggiora, a felmérést készítő Nielsen Interactive Entertainement alelnöke úgy nyilatkozott, hogy az új generációs technika, és hardware térnyerése egy új ökoszisztémát hoz létre a társas érintkezésekben, az interaktív szórakoztatásban, s a reklámozási modellekben.
A napi játékosok jelenleg 9$-t költenek havonta játékokra. Az online szerepjátékokat kedvelők átlagosan 26$-t, az Xbox 360 játékosai pedig 35$-t költenek havonta. Az aktív játékosok közül átlagosan 14 órát játszottak különböző játékkonzolokon, és 17 órát különböző hordozható eszközökön. A játékosok 24%-a mobiltelefonját is használta ilyen célokra, ám a legelső helyet a személyi számítógép foglalja el.
A videójátékok is népszerűek, az átlagos játékos heti 5 órát játszik másokkal a neten keresztül, míg a tinik 7 órát játszanak internetes társaikkal.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








