Úgy tűnik egyetlen szegmensben sem lehet elrettenteni a világ második legnagyobb kiskereskedőjét, a brit Tesco-t, mely diverzifikációs stratégiája keretében ezúttal a szoftverpiacot vette célba, óriási sokkot okozva ezzel a Microsoftnak.
A Tesco tervei szerint számos hasznos programot kínál majd versenytársa árainak tizedéért, így a Microsoft termékeit jelentősen visszaszoríthatja kispénzű háztartások körében. Az új piacra történő belépést ezúttal is egy stratégiai együttműködés keretén belül valósítja meg a Tesco, mely kezdetben 100 brit üzletében kezdi meg a szoftverek árusítását.
A kínálati palettán a vírusirtótól az Office-t helyettesítő programig minden széles körben használt szoftver megtalálható. Az együttműködés a tervek szerint a jövő év elejétől indul.
A Tesco egyik vezetője nyilatkozatában kiemelte, hogy ma már hardvert lehet olcsón venni, a szoftverek azonban rendkívül drágák maradtak, ez ellen szeretnének fellépni.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








