Magyarországon elsősorban a nagy multinacionális cégeknél bevett gyakorlat, hogy profi külsős céggel végeztetnek próbavásárlásokat és így ellenőrzik a szolgáltatás minőségét. Mindez elsősorban a bankoknál, áruházláncoknál és gyorsétterem-hálózatoknál jellemző.
Magyarországon elsősorban a nagy multinacionális cégeknél bevett gyakorlat, hogy profi külsős céggel végeztetnek próbavásárlásokat és így ellenőrzik a szolgáltatás minőségét. Mindez elsősorban a bankoknál, áruházláncoknál és gyorsétterem-hálózatoknál jellemző - írja a Magyar Hírlap.
Az IKEA illetékese szerint fontos, hogy egy lehetséges vásárló szemszögéből is megvizsgálják az egész vásárlási folyamatot, az áruházba való megérkezéstől annak elhagyásáig. Az eredmény a dolgozók teljesítményértékelésénél is fontos szempont.
A Tesco kéthetente teszteltet minden áruházában, és azok egész területén. A bankoknál az ál-ügyfél nemritkán a teljes hitelfelvételi folyamatot végigjárja és csak az utolsó pillanatban ugrik ki.
A saját szolgáltatás tesztelése mellett az is bevett szokás, hogy a konkurensek kikémlelésére használják a piaci szereplők a próbavásárlásokat. Egy közepesen bonyolult, nem túl sok üzletre kiterjedő tesztvásárlás 2-3 millió Ft-ba kerül.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az eljárás lényege gyakorlatilag az, hogy a munkatársak folyamatos kontroll alatt érezzék magukat, és tudják, hogy bárki lehet tesztvásárló, aki az üzletben megfordul.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








