8 °C Budapest

Porszem a gépezetben: visszafelé sült el a Tesco-puska!

Pénzcentrum
2006. szeptember 8. 05:30

El kellett halasztania a legnagyobb brit kiskereskedőnek a Tesco Direct szolgáltatás beindítását, mely meglehetősen érzékenyen érintheti a cég konkurenseit.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.


Az új szolgáltatás keretein belül a Tesco vállalja, hogy a világhálón, vagy a későbbiekben katalógus útján megrendelt termékeket egy napon belül házhoz szállítja, ráadásul a megrendelő megadhat egy 2 órás intervallumot, amikor át tudja venni az árut, így nem kell egész nap otthon ülni és várni a csomagot.

Az induláskor tapasztalt problémát az okozta, hogy a felhasználók nem tudtak belépni a megfelelő internetes oldalra, mivel az a "szolgáltatás hamarosan indul" feliratot jelenítette meg. A Tesco Direct keretében egyébként a bútoroktól az elektronikai cikkekig és élelmiszerekig számos termék rendelhető, hiszen a kiskereskedő egyre ambiciózusabban igyekszik előretörni számos szektorban.

A Tesco szóvivője elmondta, hogy az illetékesek rendkívül keményen dolgoznak a probléma helyreállításán. A Tesco Direct első körben 8,000 termékkel indult (volna útjára) egy 35 millió fontos beruházás eredményeként.

Az eset azért is kínos, mert a cég korábban azt kommunikálta, hogy várakozásaik szerint a megrendelések túlnyomó része a világhálón keresztül érkezik majd be, a katalógusok pedig csak 3 hónap múlva jelennek meg.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. december 1. szerda
Elza
48. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?