Az Externet őszi akciója ismét padlóra küldi az árakat. Az internetszolgáltatónál év végéig nulla forintos havidíjért vagy havi bruttó 3600 forintért lehet korlátlan szélessávú szolgáltatáshoz jutni.
Az Externet új akciójában a korlátlan PrePaid 512Kbit ADSL csomag mindössze havi bruttó 3600 forintért előfizethető. A szolgáltatás kedvező díját a hagyományosan ügyfélbarát árképzés és a költséghatékony éves számlázási rend teszi lehetővé, azoban az előfizetők nem csupán kedvező árú, hanem kiváló minőségű internet hozzáférést és magas színvonalú kiszolgálást is kapnak. Valamennyi Externet ADSL csomag 3 db e-mail címet és 50 Mbyte tárhelyet is tartalmaz.
Szintén augusztus 23-tól rendelhető az 512 Kbit/s ADSL csomag havidíjas változata, mely év végéig, azaz több mint 4 hónapon át nulla forintos havidíjjal, azt követően pedig havi bruttó 5490 forintért adatforgalmi díj nélkül korlátlan, szélessávú internet hozzáférést biztosít.
Az Externet a belépő szintű akciós csomagjai mellett a magasabb sávszélességű hozzáférések árát is jelentősen csökkentette. Az akció szeptember közepéig tart.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


