29 °C Budapest

Tesco: az is baj, ha tele van a kocsi...

Pénzcentrum
2006. augusztus 18. 16:00

A Tesco áruházlánc lecseréli a már-már tradícionálissá vált reklámjait a bevásárlókocsikon.

A Tesco áruházlánc lecseréli a már-már tradícionálissá vált reklámjait a bevásárlókocsikon.

A Tesco áruházlánc, 1999-es bevezetése óta először változtat a bevásárlókocsain elhelyezett kétoldalas hirdetéseken. A döntést azzal indokolják, hogy a jelenlegi hirdetések nem praktikusak, a kocsiban lévő áruk eltakarják a belső oldalt. Az SAS készítette el az új hirdetések design-ját, amelyek a kocsik fogantyúján lesznek elhelyezve, hogy a vásárlás teljes ideje alatt láthatóak legyenek. Az új formát 300 áruházban és 150,000 kocsin fogják elsőkörben alkalmazni.

Júniusra és júliusra egy kevéssé ismert FMCG márka bérelte ki a reklámfelületeket, amelyekkel augusztustól a Beiersdorf, a Nivea gyártója kívánja a termékei promócióját támogatni. A hirdetők regionális alapon foglalhatják majd le a kampányokat, és egy az SAS által léterehozott weboldalon keresztül férnek majd hozzá a legfrissebb információkhoz.

A reklámfelületeket a Tesco saját média ügynöksége, a Media Services értékesíti majd, amely biztosítja a reklámozóknak azt a lehetőséget, hogy a bevásárlókocsikon elhelyezett reklámokat integrált kampány részeként alkalmazzák.

Ez lehet a 2022-es nyár új slágeritala Magyarországon? Hihetetlen, mennyien kattantak rá

A magyar piacon is megjelennek az enyhén alkoholos, gyümölcsös italok, egy felmérésből pedig kiderült, hogy a fiatalok különösen nyitottak ezekre az alkoholos frissítőkre.

Láthatáron a nyugdíjösszeomlás: rengeteg magyarnak lehet kemény nélkülözés az időskor

Sokan gondolják, hogy teljesen tudatosan szervezik a pénzügyeiket, és nem értik, hogy hova folyik a pénzük a hónap végére.

Ez lehet a jövő igazi sikerszakmája: rommá keresheti magát a gyerek, ha kitanulja?

Csak úgy, mint a többi technikai vívmányt, úgy a 3D nyomtatót is ajánlják szakértők a gyerekeknek is, hiszen rengeteget tanulhatnak, miközben alkotnak.

Őrült drágulás a magyar zöldségeseknél: sokan már így védik ki a kegyetlen inflációt

Nem járunk az élen abban, hogy elegendő zöldséget és gyümölcsöt együnk. A napi közel fél kiló gyümölcsöt és zöldséget pedig egyre nehezebb beszerezni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. június 26. vasárnap
János, Pál
25. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2022. június 25. 19:22