13 °C Budapest

Tesco: az is baj, ha tele van a kocsi...

Pénzcentrum
2006. augusztus 18. 16:00

A Tesco áruházlánc lecseréli a már-már tradícionálissá vált reklámjait a bevásárlókocsikon.

A Tesco áruházlánc lecseréli a már-már tradícionálissá vált reklámjait a bevásárlókocsikon.

A Tesco áruházlánc, 1999-es bevezetése óta először változtat a bevásárlókocsain elhelyezett kétoldalas hirdetéseken. A döntést azzal indokolják, hogy a jelenlegi hirdetések nem praktikusak, a kocsiban lévő áruk eltakarják a belső oldalt. Az SAS készítette el az új hirdetések design-ját, amelyek a kocsik fogantyúján lesznek elhelyezve, hogy a vásárlás teljes ideje alatt láthatóak legyenek. Az új formát 300 áruházban és 150,000 kocsin fogják elsőkörben alkalmazni.

Júniusra és júliusra egy kevéssé ismert FMCG márka bérelte ki a reklámfelületeket, amelyekkel augusztustól a Beiersdorf, a Nivea gyártója kívánja a termékei promócióját támogatni. A hirdetők regionális alapon foglalhatják majd le a kampányokat, és egy az SAS által léterehozott weboldalon keresztül férnek majd hozzá a legfrissebb információkhoz.

A reklámfelületeket a Tesco saját média ügynöksége, a Media Services értékesíti majd, amely biztosítja a reklámozóknak azt a lehetőséget, hogy a bevásárlókocsikon elhelyezett reklámokat integrált kampány részeként alkalmazzák.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 25. csütörtök
Márk
17. hét
Április 25.
Malária világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm