2006 első felében Magyarországon az új mobilelőfizetők közel kétharmada a T-Mobile-t választotta, a szolgáltató ügyfeleinek száma 85 ezerrel nőtt, összességében pedig meghaladta a 4 millió 270 ezret.
A T-Mobile az idei első hat hónapban ismét számos újdonsággal erősítette meg vezető szerepét, és a minőségi szolgáltatásokat, új díjcsomagokat, kedvezményeket, akciós készülékajánlatokat, valamint a kizárólagosan a szolgáltatónál elérhető mobil szélessávot (3G/HSDPA) az ügyfelek is kedvezően fogadták. Ennek köszönhetően a szolgáltató részesedése és előfizetői száma a tavaly év végéhez képest tovább bővült. Az egyre telítettebbé váló hazai mobilpiacon - az ügyfélszám-növekmény alapján - az új előfizetők 64%-a a T-Mobile mellett kötelezte el magát.
"Hosszú évek óta következetesen valljuk, hogy a tarifákon túl a minőségi szolgáltatások, a gondosan kialakított igényes készülékválaszték, az előfizetők számára is hasznos megoldások gyors bevezetése értéket jelent az ügyfelek számára is. A 2006-os év első felének piaci adatai egyértelműen ennek a stratégiának a hosszú távú eredményességét igazolják." - hangsúlyozta az elért eredményeket kommentálva Winkler János, a T-Mobile vezetője.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 11 százalékkal kevesebben születtek, mint egy éve ilyenkor, de nőtt a házasodási kedv
- Mutatjuk, hogyan alakul a tojás ára a húsvéti időszakban
- A szélvihar áll nyerésre a balatoni vonatokkal szemben
- Baj van a Google térképes keresőjével, az is kiderült, miért
- A Papp László Budapest Sportarénában lehet majd pacsizni Szoboszlaival
- Letartóztattak egy borsodi polgármestert